Vekt?

semine

Betatt av forumet
Hvor mye veier dere?

Fikk litt sjokk i går.. [:-] Jeg er ikke tynn, og det er lenge siden jeg var det, men har prøvd å holde vekta på rundt 60 kg (burde egentlig veie 50 kg i følge legen).. Men jeg har spist fryktelig mye siste mnd, og veier nå 65 kg plutselig. Jeg er lav, så det vises godt [:-]

Man kan jo ikke slanke seg som gravid, men jeg tror jeg må "slanke meg" på en sunn måte (spise mindre snop og feit mat og gå litt turer)

175 høy og veier 65,5.. gått opp 0.5. Men er så syyykt oppblåst så ser ut som jeg har gått opp mye!!!

ORIGINAL: frksporty

175 høy og veier 65,5.. gått opp 0.5. Men er så syyykt oppblåst så ser ut som jeg har gått opp mye!!!

ja min vektøking kommer ikke av svangerskapet [:D]

jeg er så rund fra før av så syntes ikke hos meg ... :p

ORIGINAL: Fly

Jeg er 159 høy veier nå 54 kg, men veide 52 for ca 2 uker siden...

viktig og spise når man er sulten, men og viktig og passe på hva man putter i seg med tanke på sukker og fett....
det skal jo tross alt av igjen og...hehe...

jeg er 156 liten og veier altfor mye i forhold til hva jeg burde veie.
Sist jeg veide meg, veide jeg ca 70.
Har nok gått opp litt nå i det siste, for jeg er jo konstant sulten.

Jeg haddde jo tenkt til å begynne å trene så fort jeg hadde fått bort gipsen fra foten, og gått på foten en ukes tid. Men innen da, var jeg 5 uker på vei ca... så rakk liksom ikke helt å slanke meg :/
Har ikke turt å veie meg etter jeg hadde ca 70, men tenkte å begynne å veie meg på wii fit, for da har jeg kun en vekt å forholde meg til.

jeg er drøyt 8 uker på vei, og veier de samme 51 kg som den dagen jeg tok testen...

Jeg er 175 og veier vel 62 nå, har gått opp en del kilo før prøverørsbehandling, i håp om at det skal ha positiv effekt ( veide 54-55 tidligere ) . 

Sign [:)]

La på meg så mye når jeg gikk gravid første gang, så har ikke fått rukket gått nok ned.. Skulle egentlig inn å redusere magen til høsten men det kan jeg jo ikke nå da.. Første jenta var over 5 kilo og jeg er rimelig liten 157, så da var jo magen gigantisk og har masse løs død hud som jeg skulle fjerne, men får ta det når jeg er ferdig med denne og amming..

ORIGINAL: semine

Hvor mye veier dere?

Fikk litt sjokk i går.. [:-] Jeg er ikke tynn, og det er lenge siden jeg var det, men har prøvd å holde vekta på rundt 60 kg (burde egentlig veie 50 kg i følge legen).. Men jeg har spist fryktelig mye siste mnd, og veier nå 65 kg plutselig. Jeg er lav, så det vises godt [:-]

Man kan jo ikke slanke seg som gravid, men jeg tror jeg må "slanke meg" på en sunn måte (spise mindre snop og feit mat og gå litt turer)

Det er jo ikke å slanke seg da, men å ha en sunn livsstil- noe som også er anbefalt når man går gravid[;)] Så om du klarer det så er jo det bare supert!!
Selv veier jeg 55-56 kg. Har ikke gått opp noe enda, men det kommer etterhvert. Jeg prøver også å spise sunt og ofte, men nå som jeg er så vanvittig kvalm er jeg så innmari sugen på salt mat(potetgull, hamburger, pommes frites, salte kjeks +++) så da er det litt vanskeligere å holde seg til min vanlige "diett".  

Jeg veier alt for masse - La på meg en hel haug!!!! når jeg ble sittende i rullestol i litt over 3 år , litt muskeler og men.. uff og det er ikke lett og få av seg for jeg har fått så dårlig kondis i den rullestol perioden at det er helt fælt...

kan nok ikke skryte på med noen sylfidekropp jeg heller nei.[:'(]
og jeg er lita så det merkes godt når vekta peker oppover.
men nå er det trimmings på planen .masse trille turer å gå turer i skog og mark.
så håper jeg vekta enten peker nedover eller holder seg stabil.[:D]

Alt for mye! Gikk aldri ned til startvekta etter første svangerskap (som forøvrig var for mye også da) nå før jeg ble gravid igjen. 

veier 58 og er 160 cm så har noen kilo for mye jeg også.. Pytt pytt ikke tida for å slanke seg nå hvertfall, men tenker litt ekstra på hva jeg putter i munnen nå med bolle i ovnen hihi ;)

ORIGINAL: LilleMy86

Samme her.. Men er sykt oppblåst i tillegg, umulig å holde inn magen, så ser jo sikkert ut som jeg er 4-5 mnd på vei.. Så spørs hvor lenge jeg klarer å holde det hemmelig. Får bruke vide klær enn så lenge!

163 -63kilo :P Så dette blir gøy.. Hjelpes. Alt lagt påmeg tre kilo.. Er ikke det øitt rart, kan ikke huske jeg la på meg så fort med den første..

Denne jenta må bli flinkere til å gå turer..

Back
Topp