Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har vel gått opp 6 kg jeg.. Begynte på 48 og veier nå 54 kg!
Prøver å passe på at jeg ikke dytter i meg så mye rart, og prøver å spise normalt.. Men det er ikke alltid like lett [:D]
Trur eg har gått opp ca 5 kg, men er litt usikker, for utgangsvekta er uklar. Men det var ved forje legebesøk, no skal eg til jordmor på fredag, og regner med å ha gått opp mykje sidan sist eg sjekka.
Og... eg er ikkje så flink med den maten..... [&:] Heldigvis så har vi varm-mat i kantina på jobben, og der får eg i meg det viktigaste (fisk, grønnsaker og sånn), men om kveldane er det veeeeeldig fristande med sjokolade og brus ja... Regner med å få kjeft av jordmor på fredag, ho er litt kvass med meg når det gjeld dette. Nesten som eg kvir meg... [:o]
Har blitt 7 kg her!
Er så utrolig "fysen" etter søtt på kvelden jeg også. Klarer meg fint til da, men så kommer søtbehovet[;)] Ikke lett å stå imot det der!
ja du får et helt annet forhold til både mage og vekta, når en blir gravid selv..
kunne heller ikke sjønne hvorfor de som var gravide tok seg nær av at en påpekte at de hadde vokst i magen.. men de sjønner jeg nå! er stolt av magen min, men liker ikke når folk påpeker at jøss, du begynner å bli svære[:@] da kjenner jeg at de klikke for meg altså..!!
og sps etter siste jordmor kontroll.. da hadde jeg lagt på meg 5 kg på 5 uker , da så jeg mørkt på de da, tenkte hvor i alle dager skal dette ende?!! men , men de er ikke altid like lett å styre de hersens hormonene[:D]
hei...
Sist jeg veiide meg hadde jeg gått opp 17 kilo, da veide jeg 69.. Men til høyden virker jeg ikke så stor men det er ikke noe koslig å komme til legen nå nei. Men jeg har utrolig mye vann i kroppen, også er jeg veldig plaget med hovenhet....
men det går jo av igjen så jeg trøster meg med det...
Jeg har gått opp 4 kilo, fra 60 til 64 kilo. Jeg spiser omtrent som vanlig, har aldri hatt noe særlig behov for å spise chips og sjokolade, og har ikke merket noe ekstra behov under graviditeten. Jeg har for første gang siden tenårene begynt å strikke (babyteppe[:)]), og det tror jeg forbygger mye småspising om kveldene. Kan anbefales.
gått opp fra 46-54... spiser normalt, noe sundere kansje... drikker ikke brus ellr saft, holder meg så godt jeg kan vekke fra snop osv prøver å spise frukt i stedenfor litt vannskelig av og til men....[8D]
Skreiv lenger oppe at eg hadde gått opp ca 5 kg... men det var jo utifrå forje besøk hos lege for 1 mnd sidan. Var til jordmor på fredag, og har no gått opp 8 kg.
Fekk den samme leksa om at eg måtte ete mindre snop og brus... ÅÅÅÅÅ, jammen, eg veit jo det!!! Men det er såååå vanskelig å holde seg unna! Men full skjerpings no! Lover jordmor! Og lover baby! Er vel kanskje for den sin del eg skal ete litt sunnare... og ikkje for jordmora sin del! [;)] He he
Har gått opp ca 8 kg og spiser faktisk sunnere og bedre enn før - ikke særlig mer i mengde heller. Hadde også et greit kosthold fra før av også så det er vel de kiloene som skal til antar jeg..? [;)]
Jordmor/lege har ihvertfall ingenting å utsette på vektøkningen og sa alt så helt greit ut hittil ihvertfall....
Huff har gått opp 10 kilo og vil ikke at det skal bli mere..men det må jo bli mere:)
det får bli det det blir[:)]kommer jo heldigvis noe godt ut av det[:)]
Veide meg igjen i dag på vekta hjemme og nå viste den plutselig 55,8 kg!! Så jeg har gått opp nesten to kilo på to- tre uker!! [:(] he he det sniker seg på..
Ikke lenge siden det var 7-8 kg.
Nå har det jammen blitt 10!!!!!! Har hatt et skikkelig byks både på størrelsen på magen og vektøkning. Dette kom for ca 1 uke siden. Har vokst periodevis gjennom hele svangerskapet, jeg. Det står stille lenge også plutselig vokser magen masse og vekta øker i takt[:D]
Vel, vel er jo bra at barnet vokser da!![:)] Får leve med de kiloa[:)]