Vekt

LittleWonders

Forumet er livet
VIP
Julegavene 2019
Noen fler enn meg som har gått opp litt i vekt allerede?
Fikk helt sjokk da jeg veide meg i dag. Jeg er jo bare 5+5 på vei og har allerede gått opp 1kg 
Jeg vet ikke akkurat hva jeg veide før graviditeten, i og med at jeg ikke veide meg før den dagen jeg fikk positiv test... Det er kanskje ikke så mye å gå opp 1kg på litt over 1 uke når man er gravid? Ikke vet jeg[8D]

Hihi...nei, jeg aner ikke!! Er livredd vekta her i huset![&:]

Hehe.

Jeg er så ustabil i vekten, at jeg aner ikke. Men husk at man kan variere mellom 0-2 kg fra morgen til kveld da :)

Vekta her i huset er så dårlig, så får vente til neste gang jeg skal til legen, om det har skjedd noe ;)

Har ikke veid meg etter jeg fant ut at jeg ble gravid. Skal bli spennende å følge med på vektøkinga.
Jeg har veid det samme i mange mange år.Merker ikke at jeg har lagt på meg nå ennå, men gleder meg veldig til å få en liten kul :)

her funke heller ikke vekta så godt, trur det er fra 1900 tallet, lol ser iallefall sånn ut[:D] hehe

men håper helst at jeg ikke går opp i vekt da, har begynt å gå tur hver dag og eta mye sundt, siden jeg er overvektig fra før av så vil jeg lixom ikke nå toppen, men heller prøve å holde meg her.. hehe noe jeg trur jeg ikke klare haha..[:)][:)]

sluttet jo å røyke og for 2 dager siden når jeg tok testen[:D][:D] + jeg tvinger typen til å slutte å røyke og ,han holder på å gå på veggen stakkars hehe.. menn allså[8D]

Jeg har gått opp 1-2 kg første dagene hver gang jeg har vært gravid, det er helt normalt.[:)]

ORIGINAL: Clovek

her funke heller ikke vekta så godt, trur det er fra 1900 tallet, lol ser iallefall sånn ut[:D] hehe

men håper helst at jeg ikke går opp i vekt da, har begynt å gå tur hver dag og eta mye sundt, siden jeg er overvektig fra før av så vil jeg lixom ikke nå toppen, men heller prøve å holde meg her.. hehe noe jeg trur jeg ikke klare haha..[:)][:)]

sluttet jo å røyke og for 2 dager siden når jeg tok testen[:D][:D] + jeg tvinger typen til å slutte å røyke og ,han holder på å gå på veggen stakkars hehe.. menn allså[8D]

Jeg sluttet og røyke dagen jeg fikk vite at jeg var gravid. Og nå har jeg prøvd å snakke kjæresten til det og, men han er ultraavhengig :P Hehe. Men han nevnte det i går at han skal forsøke å slutte før barnet kommer. Vi så nemlig første episode av jordmødrene, og der snakker de om at folk som røyker har mye giftstoffer som faktisk i verste fall kan føre til dødsfall hos barnet... om det feks blir lagt i en seng mellom to foreldre som røyker. det er sprøtt da, visste jeg ikke. Men det er jo enda en motivasjon til å slutte.. :) Han hadde hørt noe om det fra før av og. Her skal ingen sjanser ta med lille vakre barnet :D

1 kg opp her også, grøss!!!

ORIGINAL: *Hemmeligheten*

1 kg opp her også, grøss!!![8D] Men bruker variere litt,så ikke sikkert det er på grunn av graviditeten[:)]

Godt å høre at det er flere der ute som har gått opp litt i vekt allerede[;)] *puh* Ble litt bekymret et øyeblikk når jeg tittet på vekten. Hadde ikke trodd jeg ville gå opp 1 kg så fort.

Ikke for å "strø salt i sårene", men jeg har gått ned 2 kg siden jeg ble gravid. [:)]
Har gått ned noen kilo de første mnd av hver graviditet jeg har hatt.[;)]
Og så kommer de krypende etter hvert. [:-]

har gått opp 2 kilo jeg også. men tror det er mest pga alt snopet jeg har spist siden jeg fant ut at jeg var gravid[8|]
Tok påskefeiring litt tidlig[:D][:D]
Men no er det skjerpings!!

Jeg har også lagt på meg 1 kg!:P Syns det er helt merkelig allerede nå liksom. Får håpe det ikke fortsetter i den trenden.. ;P

Back
Topp