Vekt

AS

Glad i forumet
de siste to ukene har jeg bare gått opp 1/2 kg... kanskje den stopper opp litt... har jo gått opp jevnt hele veien...men hadde jo egentlig vært greit å ikke gå opp mere nå....

Tror min vekt også har stoppet opp litt. I går veide jeg ca 1 kg mindre enn for to uker siden, men i går veide jeg meg tidlig på dagen mot midt på dagen sist. Det har jo litt å si.

hmmm.. hvordan får du til det da?[:D]
går opp masse nå de siste ukene jeg.. sånn som sist virker det som! men så har jeg slutta å jobbe for tida, det merkes jo at jeg er mindre bevegelig!

jeg får det til fordi jeg spiste masse i begynnelsen pga kvalme...mat gjorde at jeg ble mindre kvalm innbillte jeg meg... nå som jeg ikke er kvalm så er det mye reserver å ta av...og nå spiser jeg mer normalt tror jeg...

ORIGINAL: Dollysmurfen

Har gått opp mest nå på slutten. Virker som lillemann vokser i rekordfart!! Skummelt med tanke på hvor stor han kommer til å bli.. [&:]
Pluss at jeg har fått masse vann i kroppen. Fingrene verker så jævlig at jeg klarer ikke lage knyttneve[:@]

her det sånn jeg også. lurer på hvor vekta mi skal stoppe liksom...[8|]

ORIGINAL: Ida1984

La nesten ikke på meg de første mnd, men ar gått opp flere kg på sisten.

Alt har kommet etter jul! Men nå er det heldigvis ikke mer enn 1 kg i mnd de siste to gangene, men kunne godt stoppet mere opp, helst helt!! Er nå gått opp 11 kg, nok det syns jeg! Gikk opp 17 sist da, så er jo bedre enn det, men påsken er ille sånn vektmessig, tror jeg[8D]

Jeg gikk ikke opp noenting mellom uke 35 og 38, men fra 38 til 39 har jeg jammen meg lagt på meg over 2 kg....[:'(]
Men det er heldigvis mye vann, så det går fort å bli kvitt[:D]

Har gått opp ca 7 kg nå, de siste ukene kommer det nesten en kg pr uke[:'(] Men klager ikke så lenge jeg holder meg under 10 kg til sammen[:)]

Hadde gått ned ett kilo sist kontroll så da veide jeg 2kg mindre enn før jeg ble gravid! Måtte kutte ut sukker pga glukose intoleranse og fare for svangerskapsdiabetes så jeg har gått ned nesten 10kg ved å spise sunt og holde meg unna sukker og melkeprodukter (pga melkesukkeret):-)

Back
Topp