Vekt prosjekt..

Det er supert *Utålmodig* emoticon

Jeg fryktet jeg hadde gått opp denne uka, pga mye god mat og en god del is, men jeg har heldigvis gått ned 300 g emoticon

Jenter, stå på videre denne uka, dere som fortsatt henger med iallefall.. hihi..
 
Dåkke er så flinke alle sammen!!!!

Trur eg berre kan stryke meg fra lista foreløpig, er tydeligvis ikkje motivert nok :( :( :(
 

Håper å slippe å oppdatere her fremover... men dingler nok med om dette går til h****....

(Positiv i dag, NOT!)

Men for å oppdatere i dag viser vekta 75,5 i dag..... Et lusent halvkilo unna delmål 2.....

 
Jeg henger med, men har vært så utrolig umotivert i det siste :( skal prøve å få veid meg neste fredag ;)
 
Godt det er noen som fremdeles henger med ;) Stå på videre jenter!
 
Lille Mille: Ser jo at du virkelig har rast ned i vekt!!!! Kjempe bra jobbe (og det til alle dere alle andre jenter også) emoticon

Kan jeg spørre hva hemmeligheten er????

Jeg har nå trent med 30 days shred i 2 uker. Veide 96,3 kg for 3 uker siden. I dag veier jeg 93,5 kg. Føler det går tregt. For har stått på samme siffer den siste uka. Vil NED!!!! Har stor motivasjon, pga vil ned mest mulig og mest mulig i form til august, når jeg skal til nytt uttak/innsett. Jeg har slutta med godteri i uka, men koser meg litt på fredag og lørdag. Ikke så mye som før. Jeg er 177 cm høy så målet mitt burde jo være 77 kg, men realistisk sett bør jeg jo øke målet til kanskje 85-87 kg. Kan jo få meg ned i 77 kg en annen gang :)
 
Har rett og slett vært litt sløv til å oppdatere i det siste.....sorry, skal skjerpe meg litt altså. Prøver å ha litt mindre fokus på det. Men ny vekt er 95.0:) Så nedover går det, sakte men sikkert:)

Stå på alle jenter!!
 
Snoopy!! Du har søren meg gått ned 10 kg nå! Helt rått, jeg er super imponert over innsatsen din. Flinke du!
 
NÆÆÆI....har lagt på meg jeg:-(   dritt....skjønnte det kom til å skje på tromsøturen:-(...må ned igjen......
 
Ikke gi deg siwro! Litt opp gjør ikke noe, så lenge det ikke tar helt overhånd emoticon

Jeg har gått ned 400 g denne uka.. det går fryktelig sent om dagen, men det går jo javnt og trutt, så kan vel være fornøyd med det. Lurer på om målet mitt skal senkes til 60 kg når jeg har nådd 65, men vi får se.. Har ikke veid 60 kg siden jeg var 18 år...

Håper dere som fremdeles henger med får en bra uke! Hold on, be strong!
 
Jeg skulle jo veie meg på fredag, men glemte det. Jaja sikkert like greit siden jeg har tatt en visdomstann og levd på rett i koppen i ei uke :/

Note to myself: SKJERPINGS!!
 
Mulig det er blitt skrevet før i tråden, men siden den inneholder så mange sider, så spør jeg nå ;) Dere som vil kan svare, setter pris på svar :)

Hva gjør dere for å gå ned i vekt?? Hva er hemmeligheten deres?

Hater vekta, hvertfall når jeg veier meg hver dag.. (Ikke hekta nei... ) eeh.. Men hvertfall, i går så veide jeg 92,7 og i dag igjen 94,3. Har vinglet mellom 94 og 93 i litt over to uker nå.. Kan den ikke bare begynne å gå nedover i stedet??? (skal sies at jeg spiste litt kake i går pga bursdag til min kjære)... trener 30.days shred hver dag..
 
Jeg kommer sterkere tilbake når de slutter å skvulpe med ekstra uønsket vann i magen min..... Da skal jeg jobbe meg gjennom sommeren for å legge aaaalt til rette for potensielle isprinsesser/isprinser.....
(Hadde jeg skulle oppdatert hver gang jeg er på vekta nå hadde det blitt travelt... Veier hver morgen for å følge med på om det danner seg mer vann i bukhulen min)

Heier på dere andre i mellomtiden!
 
Kommet litt bort denne tråden.

Jeg ligger på 75.6 nå
 
74,2
 
Jeg å vil bli med, fikk beskjed at jeg måtte ned 15-20 kg for i hele tatt bli vurdert til ivf , så 

3/6-12: 92 kg
del mål 1: 70kg
del mål 2: 60kg

Veiing på Fredager passer bra :) noen som har tips å råd med å gå ned i vekt da? 
 
Jeg vil også være med... Vekt: 67 kg. Vil vege meg på onsdager :) Hvis dere fortsatt holder på da???
 
virker som det har baddet av litt her, hun som har med oppdateringer å gjøre, er ikke her lengre, kanskje noen som kjenner henne kan kontakte henne og at noen andre overtar?? vet ikke??
 
Back
Topp