Vekt på babyen ?

Min første var 2870 gr og 49 cm. Det blir spennende å se hvor stor lillesøster er når hun blir født! :p

Tia, 04.05.13♡ Gravid, termin 29.12.14☆

Nr1 3310gr (16 dager over termin).
Nr2 4535gr (12 dager over termin )

Første jenta er født 8dager før termin - hun var 50cm og 3294gr

Andre jenta er født 7 dager før termin - var 49cm lang og 3265gr

Temmele like på måla :)

Jente 2010 & 2012 <3
Overraskelse i des/jan :)

Nr 2 var mindre enn nr 1 (ca 1kg lettere) men så var nr 1 gutt og nr 2 jente

Født til termin ?

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Nr 1 kom 3 uker før termin (ble satt i gang pga svangerskapsforgiftning, morkakesvikt, lite fostervann bla. Var mer )
Nr 2 kom i uke 39+2 (satt i gang pga mistanke om svangerskapsforgiftning. )
Nr 3 kom 39+6 (kom av seg selv. Vannavgang )

Så, ja? Er vel ganske nærme termin er det ikke :P Kan risikere å gå over, men det tviler jeg sterkt på :P

Nr 1 kom 3 uker før termin (ble satt i gang pga svangerskapsforgiftning, morkakesvikt, lite fostervann bla. Var mer )
Nr 2 kom i uke 39+2 (satt i gang pga mistanke om svangerskapsforgiftning. )
Nr 3 kom 39+6 (kom av seg selv. Vannavgang )

Så, ja? Er vel ganske nærme termin er det ikke :P Kan risikere å gå over, men det tviler jeg sterkt på :P
Du får bare små babyer da ;) hehe , første min var 2900 men nr 2 var 1kg mer! Så spent på nr 3 :)

Du får bare små babyer da ;) hehe , første min var 2900 men nr 2 var 1kg mer! Så spent på nr 3 :)

Jepp... Egentlig veldig glad for det :P Mistenker denne blir rundt 3 kg :) Siste frøkna ble estimert til å være 4 kg ved termin :P haha... SÅ feil :P Og jeg hadde visst "svangerskapsdiabetes" :P

Tipper din blir havner midt i jeg :)

Nr. en veide 3670 gram (gutt) og nr. to 3200 gram (jente). Begge født to dager etter termin. Tipper nr. tre blir å veie ca det samme som førstemann:)

Jepp... Egentlig veldig glad for det :P Mistenker denne blir rundt 3 kg :) Siste frøkna ble estimert til å være 4 kg ved termin :P haha... SÅ feil :P Og jeg hadde visst "svangerskapsdiabetes" :P

Tipper din blir havner midt i jeg :)
Eldre mi som var 2900 ble også sagt at kom til å bli ei jente på 4 kg så der bommet di ! Bare jeg ikke f å er over 4 kg er det greit ;)

Back
Topp