Vekt oppgang

bea_

Elsker forumet
Jeg skal til jordmor idag kl halv to og jeg er så spent på hvor mye jeg har gått opp [;)] Har ikke veid meg siden jeg var hos henne sist. Hva tror dere ? På en mnd, jeg er i uke 33 til søndagen, hittil har jeg gått opp 4-5 kg.

Liten gjette konkurranse på hvem som kommer nærmest [8D]... ( kjeder meg her se..har vært til fysio behandling idag og har nå fått beskjed om å ligge i ro en times tid etter behandlingen)

trur du har gått opp 2kg til..
alså 6-7 tilsammen[:)]

2 kg var det første som slo meg ;p Men kan si 1.5 kg jeg da ;p

Blir spennede altså. Synes magen har blitt stooor på de siste to ukene [:)]

da sier jeg 2,5 :)

Er ikke sikkert du har gått opp noe selvom magen har vokst [:D]
Var der igår så hadde magen vokst fra 29 cm til 32 cm, men vekta hadde så og si nesten ikke rørt seg [:)]
*krysser fingrene for 2,1kg* [:D]

ORIGINAL: Frustrert Frue

Da seier jeg 3 kg hehe[8D]
Så får jeg være den slemme [;)]

Noen må jo være det også da...hihi

én kilo på den mnd[;)]

Vinneren eeeeeeeeeeeeeeeer: Lillebebis

DA ble det altså 1.5 kg. så da er jeg oppe i 5.5 kg tilsammen.
Alt står bra til med den lille. Han ligger fortsatt å koser seg med hodet ned. Jordmor kommenterte at jeg hadde mange kynnere mens jeg var der, jeg kjente ikke alle hun mente jeg hadde da [:-]
ALt så perfekt ut og han følger en fin kurve [:D]
Jordmor syntes jeg skulle kaste inn håndklet nå og sykemelde meg 100% da...så vi får se hvordan ting arter seg til uken, om det fortsetter den duren det går i nå.... som ikke er såååå positivt.

Wuhuuuu! Jeg er BEST! ;p

Så godt å høre at alt sto bra til med den lille i magen, han trives nok godt der :) Har ei venninne som fødte for en måneds tid siden som trodde hun aldri hadde hatt kynnere, men jordmora mente hun hadde en del mens hun var inn til sjekk. Så er vist mange som ikke kjenner alle kynnerne også :)

Det er mange av kynnerene jeg kjenner, særlig når jeg er oppe å går.... men de er tydeligvis mye sterkere de da.

Back
Topp