Vekt: opp eller ned?

Heldigvis snart opp på startsvekta igjen, som er 52 kg. 4 uker med intens kvalme tar på for kroppen.11+4 i dag :-)

Bmi 27 sa jm til meg, jeg har rett over og må nok ta. Uke 28-30 i følge en side jeg ramla innom før i dag
Noen må ta to stk. En ca uke 20 og en uke 30. Vet ikke om det gjelder kun de som er på Adi-pol (overvektige gravide) på Riksen. Jeg hater den testen der, men har søkt meg til Adi-pol forde.. :-p

Jeg har ikke gått opp noe foreløpig. Men det er fint, i og med jeg har ekstra å ta av.

Oi, det var faktisk flere enn jeg hadde forventet som har gått ned i vekt. Og de som har gått opp, har jo bare gått opp noen få kilo:)

Håper på at formen blir bedre slik at jeg kan begynne å trene litt igjen. Håper dere andre som sliter med kvalme også blir kvitt den snart!

Vært relativt stabil til nå, håper å ikke gå opp så mye siden jeg er litt overvektig :)

Har gått opp 5kg. er 20+6. Var mye morrakvalmen tidlig, men det gav seg i uke 10. Så har jeg ikke hatt noe cravings eller nattespising:-) hehe. Fikk beskjed om at det var ei grei økning:-)

Er 9+5 i dag. Gått opp 2-3 kg

Har gått opp 5kg. er 20+6. Var mye morrakvalmen tidlig, men det gav seg i uke 10. Så har jeg ikke hatt noe cravings eller nattespising:-) hehe. Fikk beskjed om at det var ei grei økning:-)
20+6? Var det feil tall, eller tilhører du en annen termingruppe? :) :)

Gikk opp 1-2 kg i starten, da var jeg så sulten. Så kom kvalmen, og nå har jeg gått ned til utgangspunktet igjen. Er 9+5 i dag.

Jeg har gått ned ca 4 kg og er 10+5... Jeg tror mye er pga at jeg ikke drikker vin lenger. Jeg er egentlig veldig glad i vin, er egentlig overrasket over at jeg overhodet ikke savner det....Og jeg får mindre lyst på potetgull og sjokolade nå også.... Dessuten er jo ikke matlysten på topp. Men regner med at jeg kommer til å gå opp en god del før jeg får sukk for meg.... :-( håper ikke jeg legger på meg masse for jeg sliter veldig med å ta av meg kiloene igjen....

Tipper jeg har lagt på meg kanskje 4 kg allerede, hadde gått opp 3 på kontroll i uke 10. Spiser ikke usunt, har ikke lyst på snop egentlig, men helt enormt mye... Hehe, hva kan man gjøre når det er det eneste som hjelper mot kvalmen? Får ikke i meg grønnsaker og sånt, blir mye brødmat og pasta. Roer seg vel når jeg blir mindre kvalm og kan begynne å trene litt igjen, men det bekymrer meg ikke så veldig. <Gikk opp mye sist og, gikk lett av meg igjen. Velger å lytte til kroppen, vil den ha mat skal den få mat!

Har gått opp 2 kg. Eller det var for et par uker siden da jeg veide meg hos jordmor.

Det verste jeg vet med kontrollene er veiinga. Da jeg var gravid med sønnen min var jeg større enn nå og fikk stadig kommentarer av jordmor at jeg var stor. Ikke så koselig akkurat :-/ har nok gått opp nå, men men.

11+3 og har hittil gått opp 3,5 kg... :( Har hatt enorm matlyst i det siste så det er nok det som har gjort utslaget. Woops!! :))

Når jeg veide meg i dag (12+2) har jeg gått en kg ned siden jeg ble gravid, men tipper det bare er naturlige svingninger, hoppet over middagen i går, så sikkert pga det :P Har nemlig rævva matlyst :P

Back
Topp