Vekt og midjemål?

• Trådstarter Trådstarter Skeivmage
  • Opprettet Opprettet
S

Skeivmage

Guest
Hvor mye har dere gått opp i vekt, og hvor mange cm har dere gått opp i midjemål?

I dag er jeg 30+3, +14 kg, og + 32 cm i midjen. Før svangerskapet hadde jeg en BMI på 22, 172 cm høy, 68 kg og 75 cm i midjemål.

Jeg er nå i uke 33, og har til nå gått opp 3 kilo, og midjemålet mitt har økt betraktelig..er 100 cm på det største!! ..er snart like brei som jeg er lang :p

Uke 30 gått opp 5,5 -6 kg.
gått opp 10 cm i midjemål.

I dag er jeg 34+1, gått opp +14,5kg og midjemål er 105cm. Før jeg ble gravid var jeg 167cm og 52kg [:)] Aner ikke hva midjemålet mitt var før jeg ble gravid..

Jeg har kun gått opp 4 små kg... og midjemålet har økt med ca 30 cm[:)]
er 32+2 i dag (evt. 34+0 om min termin stemmer bedre)

ORIGINAL: SookieStackhouse

ORIGINAL: funny_bunny

Jeg har kun gått opp 4 små kg... og midjemålet har økt med ca 30 cm[:)]
er 32+2 i dag (evt. 34+0 om min termin stemmer bedre)

Du kommer til å være lettere 1 uke etter at du har født enn du var før du ble gravid [:D] De sier vel at ca 8 kg forsvinner "med en gang" i baby, morkake, vann, blod (gravide har litt ekstra blod ) Jeg tror jeg var 10 kg lettere dagen etter fødsel sist [8D]

Håper det[:D] Hadde litt å gå på fra før.. så absolutt ingen fare om jeg er lettere etter fødsel[:D]
men tror kiloene kommer snikendes nå... gått opp 2 kg på to uker nå.... begynt å få vann i kroppen og[:o]
Men alt i alt så blir det sikkert ikke så ille.... hadde allerede lagt på meg 10-12 kg på dette tidspunktet med de to andre.

hihi.. men suger til seg alle kompliment man kan[:D]
Jordmoren min maser om vekten min alltid... sist hadde jeg lagt på meg under 2 kg når jeg var på kontroll.. og selv det ga hun utrykk for att var for mye[:-] Så hun får vel granatsjokk i morgen...  Føler meg alltid vannvittig tjukk når jeg har vært hos henne[&o] Jeg vet att jeg har noen kilo for mye... men så svær er jeg virkelig ikke altså!!
Heldigvis har jeg verdens søteste lege.... og han skryter veldig av vekten min... men han kjenner meg godt og vet hvorfor vekten var så høy i utgangspunktet[:)]

er 33 uker idag. 18,5kg i minus fra start, og midjemålet har gått ned 1cm fra start.

huff denne vekta, selv håper jeg på å ikke gå opp mere en 15 kg total.
har jo alt for mange kg før sv[:-]
men til nå har jeg godt opp 11 er i uke 33 nå.
men prøver å ikke tenke så mye på det nå, får ta dette med vekta etter fødsel[&:][;)]

Back
Topp