Vekt og matlyst

Er ikke sikkert du kommer til å merke så mye på vekta riktig enda for det, men en får det jo mye bedre med en gang kvalmen forsvinner [:)] Ser det er flere her inne som ikke begynte å legge på seg noe særlig før etter uke 20..... Nyt å være lett så lenge som mulig du, det er ganske slitsomt å være tung [;)] Selv om det "går til et godt formål" [:D]

heisann..

med sønnen min som jeg fikk i august i fjor la jeg på meg 22 kilo...nå er jeg gravid igjen..mellom4-6 uker igjen og har kun godt opp 10. men venter nå ei lita tulle å da.
mat lysta er ikke på topp hos meg heller men mat må en jo ha for å leve..

Har ikke gått opp mer enn et par kilo, redd det er litt for lite, men jordmora sier den lille e frisk å utroli aktiv!! [;)]

Selv om ikke kiloene går oppover, så må jeg nok ut å shoppe litt, for buksene blir bare mindre å mindre!! [:(]

Noen som har tips om hvor å finne noen bra mamma klær? [:D]

det er jo en liten spire inni deg!!!den i seg selv er ikke så stor, men livmor, fostervann og morkake veier jo oxo litt[:)]det stabiliserer seg nok etter hvert

tja....trenger ikke være et sikkert tegn på at det er tvillinger, men man blir jo ofte fort stor av det....mmen jeg hadde ikke tatt det som et tegn, for vektøkning er så forskjellig....men du er jo extremt flink på den sunne fronten da.....så det er vel bare å vente å se da[:)]så lenge du er så flink synes jeg ikke du skal henge deg opp i kg.....[:)]

Jeg spiste to ganger for dag den første tiden og la på meg nesten 8 kg til jeg var ca 18 uker på vei. Så ble jeg oftere sulten og fortere mett, så nå må jeg dele opp måltidene mine, så nå spiser jeg 5 til 6 ganger for dag og har gått ned 2 kg.
Det er jo sunt og spise ofte og lit ellers oxo, men jeg tror det er spes lurt når en er gravid.
Håper bare jeg klarer og fortsette med den vanen etter fødselen, hadde 15 kg for mye før jeg ble gravid.
Men jeg vil ikke gå ned no mer nå, syns vekta bare kan stå stille. overvekt kan jeg ta etter jeg har født.

Back
Topp