isa80
Betatt av forumet
Blir alle dere veid på kontrollene dere går på?
Jeg ble veid til første undersøkelsen hos legen, men ellers har ingen veid meg.
Jordmødrene her jeg går til mener man ikke trenger å ha så mye fokus på vekta. Skulle det være store endringer underveis i svangerskapet, med f.eks store sprang i symfysemålene, vil de da blant anna veie for å sjekke.
Var hos lege nå denne uken (egentlig den jeg skulle hatt i uke 36) og hun veide meg ikke. Skal ikke flere ganger til henne nå heller.
Har ikke vekt hjemme heller, så synes egentlig det er deilig å slippe å ha fokus på hvor mye jeg eventuelt går opp i svangerskapet.
Jeg ble veid til første undersøkelsen hos legen, men ellers har ingen veid meg.
Jordmødrene her jeg går til mener man ikke trenger å ha så mye fokus på vekta. Skulle det være store endringer underveis i svangerskapet, med f.eks store sprang i symfysemålene, vil de da blant anna veie for å sjekke.
Var hos lege nå denne uken (egentlig den jeg skulle hatt i uke 36) og hun veide meg ikke. Skal ikke flere ganger til henne nå heller.
Har ikke vekt hjemme heller, så synes egentlig det er deilig å slippe å ha fokus på hvor mye jeg eventuelt går opp i svangerskapet.