Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På 15 mnd kontroll og siste vaksine så var han 81,5 cm og 13 kg. Helsesøster var nesten litt bekymret for at han var så stor, synes ikke han ser tjukk ut på noen som helst måte, ingen valker eller noe. Han har ligget så høyt på skalaen siden han var noen mnd gammel..
På 15 mnd kontroll og siste vaksine så var han 81,5 cm og 13 kg. Helsesøster var nesten litt bekymret for at han var så stor, synes ikke han ser tjukk ut på noen som helst måte, ingen valker eller noe. Han har ligget så høyt på skalaen siden han var noen mnd gammel..
Oj, bekymret? Min er vel omtrent som dette, blir spennende å høre hva helsesøster sier på kontroll til uken... Men må si at jeg syns min også ser ganske normal ut... :S
Det var det inntrykket jeg fikk. Hun kikket så mye frem og tilbake på grafene hans, og ville skrive ned hva han spiste i løpet av en dag til hvilke tidspunkt. Spurte om jeg ga han mye smoothies fordi det kunne det være mye sukker i. Men det får han ikke lenger, bare vanlig frukt , noen biter om dagen.Oj, bekymret? Min er vel omtrent som dette, blir spennende å høre hva helsesøster sier på kontroll til uken... Men må si at jeg syns min også ser ganske normal ut... :S
Bra det da. Jenta mi er bare halv kilo mer, men født i september. Og hu ligger over gjennomsnittetVar på kontroll i dag vi også. 9,5 kg og 79(?) cm lang tror jeg det var. Hun veier vel ikke for lite? Hs sa ingenting på det da. Syns ikke jenta mi ser for tynn ut heller akkurat. Men ble litt usikker når jeg sammenligner med deres
Sent from my iPhone using BV Forum
Godt å høre hadde nok fått høre det fra hs om det ikke var bra. Men ser nå at det er flere her inne som veier rundt det samme vet ikke hvorfor jeg hadde det for meg at rundt den alderen veier de 13kg +Bra det da. Jenta mi er bare halv kilo mer, men født i september. Og hu ligger over gjennomsnittet
Mi frøken er hvertfall mindre enn di (og helt normal)Godt å høre hadde nok fått høre det fra hs om det ikke var bra. Men ser nå at det er flere her inne som veier rundt det samme vet ikke hvorfor jeg hadde det for meg at rundt den alderen veier de 13kg +
Sent from my iPhone using BV Forum