Vekt og cm nå?

lalita

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Ja, hvor store er deres små nå? Mi er 79 cm og 10 kg (og 25 gram :p )
Fikk beskjed om at det var litt over jentegjennomsnittet, og helt perfekt :)
 
Skal på kontroll i begynnelsen av februar :) men på 1 års kontrollen var hun 75 cm lang og 9120 gram og nå på badevekten med klær er hun 10 kg :) <3
 
Her er vi nok under gj.sn.;) Skal på kontroll 19jan:)
 
På 15 mnd kontroll og siste vaksine så var han 81,5 cm og 13 kg. Helsesøster var nesten litt bekymret for at han var så stor, synes ikke han ser tjukk ut på noen som helst måte, ingen valker eller noe. Han har ligget så høyt på skalaen siden han var noen mnd gammel..
 
På 15 mnd kontroll og siste vaksine så var han 81,5 cm og 13 kg. Helsesøster var nesten litt bekymret for at han var så stor, synes ikke han ser tjukk ut på noen som helst måte, ingen valker eller noe. Han har ligget så høyt på skalaen siden han var noen mnd gammel..

Oj, bekymret? Min er vel omtrent som dette, blir spennende å høre hva helsesøster sier på kontroll til uken... Men må si at jeg syns min også ser ganske normal ut... :S
 
På 15 mnd kontroll og siste vaksine så var han 81,5 cm og 13 kg. Helsesøster var nesten litt bekymret for at han var så stor, synes ikke han ser tjukk ut på noen som helst måte, ingen valker eller noe. Han har ligget så høyt på skalaen siden han var noen mnd gammel..
Oj, bekymret? Min er vel omtrent som dette, blir spennende å høre hva helsesøster sier på kontroll til uken... Men må si at jeg syns min også ser ganske normal ut... :S

Så lenge dem følger sine mål og dem passer bra i forhold til hverandre, så er det jo liten vits i at dem skal bekymre seg! Man kan jo lissom ikke holde igjen på lengden heller :p
 
Oj, bekymret? Min er vel omtrent som dette, blir spennende å høre hva helsesøster sier på kontroll til uken... Men må si at jeg syns min også ser ganske normal ut... :S
Det var det inntrykket jeg fikk. Hun kikket så mye frem og tilbake på grafene hans, og ville skrive ned hva han spiste i løpet av en dag til hvilke tidspunkt. Spurte om jeg ga han mye smoothies fordi det kunne det være mye sukker i. Men det får han ikke lenger, bare vanlig frukt , noen biter om dagen.
Jeg er ikke bekymret for vekten hans. Merker bare jeg ble litt irritert på hs.
 
På 15 mnd kontrollen var han 80,5 cm og 13,5 kg:) Helt perfekt:) Og det sier helsesøster også;)
 
Vært på kontroll idag, hun var 80.5 cm og 10.4 kg ca :) fulgte grafen sin helt perfekt ;)
 
Var på kontroll i dag vi også. 9,5 kg og 79(?) cm lang tror jeg det var. Hun veier vel ikke for lite? Hs sa ingenting på det da. Syns ikke jenta mi ser for tynn ut heller akkurat. Men ble litt usikker når jeg sammenligner med deres


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Var på kontroll i dag vi også. 9,5 kg og 79(?) cm lang tror jeg det var. Hun veier vel ikke for lite? Hs sa ingenting på det da. Syns ikke jenta mi ser for tynn ut heller akkurat. Men ble litt usikker når jeg sammenligner med deres


Sent from my iPhone using BV Forum
Bra det da. Jenta mi er bare halv kilo mer, men født i september. Og hu ligger over gjennomsnittet :)
 
Kontroll i dag. 79cm og 10kg:) fulgte kurven fint. Men sjølvsagt ikkje stas med vaksine:p
 
Bra det da. Jenta mi er bare halv kilo mer, men født i september. Og hu ligger over gjennomsnittet :)
Godt å høre :) hadde nok fått høre det fra hs om det ikke var bra. Men ser nå at det er flere her inne som veier rundt det samme:p vet ikke hvorfor jeg hadde det for meg at rundt den alderen veier de 13kg +


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi hadde 15mnd kontroll 16.januar.
Da var hun 76,5cm og veide 8620gr. Hun er lita men følger kurven sin perfekt og innenfor normalen :) :)
 
Godt å høre :) hadde nok fått høre det fra hs om det ikke var bra. Men ser nå at det er flere her inne som veier rundt det samme:p vet ikke hvorfor jeg hadde det for meg at rundt den alderen veier de 13kg +


Sent from my iPhone using BV Forum
Mi frøken er hvertfall mindre enn di :p (og helt normal)
Husker min eldste datter ikke var fult 11kg på 2¨årskontroll hun heller. Tror nok 13kg er i øvre del av normalen ;)
 
Back
Topp