Vekt igjen....

Tvillingmum

Betatt av forumet
Jeg hadde en vekt tråd her for ganske lenge siden, så tar en runde på det igjen. Forrig gang var jeg en av de få som hadde gått opp ganske mye og har desverre mye vektoppgang fortsatt [:@]

Vet ikke hvorfor jeg legger på meg så mye, men virker som kroppen suger opp alt næringen den får. Lurer på om jeg også har fått en del vann i kroppen allerede. Har merker etter sokkene og passer ikke ringene mine heller.

Er i uke 26 og vekta viser 15 pluss [:(]

jeg har gått opp 4kg. er i uke 22+4

Hei hei føler med deg...!!!! Ikke kjekt å gå opp så mye. Lagt på meg 6-7 kg til nå. Men da skal det vere sakt at de er kommet de siste 4 ukene. La på meg mye forrige graviditet. Nærmere 30 kg[&:] fikk masse strekkmerker som eg selv tror er vekten sin feil. Prøver å passe vekten min nå men det ser ut til at eg kommer til å ligge mye på meg likevel.

ORIGINAL: Snart_mor til2

Hei hei føler med deg...!!!! Ikke kjekt å gå opp så mye. Lagt på meg 6-7 kg til nå. Men da skal det vere sakt at de er kommet de siste 4 ukene. La på meg mye forrige graviditet. Nærmere 30 kg[&:] fikk masse strekkmerker som eg selv tror er vekten sin feil. Prøver å passe vekten min nå men det ser ut til at eg kommer til å ligge mye på meg likevel.

Etter en tvillinggraviditet så har jeg en del strekkmerker, så bekymrer meg ikke for de. Men jeg går mye ned etter fødselen. Forrig gang gikk jeg ned 6 kg mer enn det jeg veide før jeg ble gravid, så kanskje derfor kroppen min legger på seg så mye i løpet av graviditeten.

Uke 26 nå, og 11 kg, og det går bare oppover.. 

er i uke 25 og lakt på meg ett kilo. :-) men nå skal det sies at jeg har masse på kroppen fra før av. la på meg 8.8 med jentungen og 7.5 med guttungen.

Jeg har gått opp en halv kilo nå den siste måneden. Før det, gikk jeg ned ca 2-3 kilo. Egentlig bra at jeg klarer å ikke legge på meg nå, for jeg er stor og overvektig fra før av..Var livredd for dette før jeg ble gravid, men det har gudskjelov gått bra vektmessig..

+ ca 4 kg - 22+4 uker [:D]
stresser ikke med kiloene jeg - går de sikkert av etter fødsel.. [:)]

Kan høres ut som om du har litt vann i kroppen... Min mor og søster var plaget av dette fra uke 20 ca... så kommer vel tidlig hos noen. Selv har jeg lagt på meg ca 6 kg, er 27 uker i morgen!

Jeg ligger på +6,5kg til nå.. men jeg gikk ned noen kg i begynnelsen og de kan jo også legges på der..

Jeg er 25+1 og har gått opp 11 kg. ikke så veldig langt bak deg, men jeg har ingen vann i kroppen, bare en stor kul på magen[:D] synes kiloene kommer jevnt på hele tiden[;)]

ORIGINAL: oblixpusen

Jeg er 25+1 og har gått opp 11 kg. ikke så veldig langt bak deg, men jeg har ingen vann i kroppen, bare en stor kul på magen[:D] synes kiloene kommer jevnt på hele tiden[;)]

Ja det er godt det er noen andre som også ikke er sparsom med kiloene [:D]

Jeg er 24+4 og har gått ned ca 5 kg. Dette kommer nok av at jeg fortsatt er mye dårlig og ikke får i meg så mye mat. Som jeg skrev i den forrige vekttråden la jeg på meg langt over gjennomsnittet de to forrige svangerskapene. Jeg hadde en god del kilo å gå på når jeg ble gravid denne gangen, så jeg er egentlig bare fornøyd så lenge prinsessa får i seg det hun trenger.

er 23 + 3 og har gått opp ca 7-8 kg... noe jordmor lege synes var helt fantastisk.... rare folk [:'(]

når jeg var med legen sist, da var jeg 22 uker på vei. Hadde lagt på meg 4 kg da. Men merker at vekten øker litt mer nå enn før ja....[8D]

Nærmer meg +10kg. Synest det høres masse ut, men tenker at det går seg vel til igjen etter svangerskapet [:D]

Back
Topp