Vekt.. I know - enda en slik tråd!

14kg nå :p 36+5 i dag. Synes ikke det er såå ille.

Sent from my iPhone

33+5 og gått opp ca 5 kilo :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Fekk berre bittelitt vatn i kroppen siste 3 dagane forrige gang, men til poenget;
Går en opp meir i vekt når en får masse vatn i kroppen? :-)

Gått opp 3 kg på 3 veke og he fått en del vatn i kroppen :-p
Veke 33+3 :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Uke 33 og opp 10kg ca. Jordmor ble litt streng imorgen av svangerskapet, jeg hadde for høy bmi før jeg ble gravid og hadde lagt på meg 10kg allerede halvveis. Her i byen har vist dette noe å si for om man får føde på fødeloftet eller må på medisinsk avdeling.. Så jeg ble bedt om å telle kalorier, og for min del har ikke vekten endret seg etter det. Verken gått mer ned eller opp! Virker som om babyen trives svært godt med det også, å jeg har masse energi. Jordmor forsikret meg om at babyen spiser det han trenger uansett..

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Kan jeg spørre hvilken bmi du hadde? Og hvem kommune bor du i?
Skal til jordmor snart og redd hu sier det samme :)

❤️ termin 14.12.14 ❤️

37+2 og gått opp 14 kilo, alle mener jeg ikke har lagt på meg noe særlig men vekta sier noe annet. Noen ganger hjelper det å være høy, man skjuler en del hehe

Sent from my iPhone using BV Forum

Gikk ned endel i starten, men har gått opp 5 kg nå fra startvekten :) har aldri vært veldig aktiv men litt. Nå er jeg ikke aktiv og spiser vell egentlig ikke sundt heller... Uff.. Skulle gjerne spist sunnere, men har litt problemer med at jeg blir kvalm av behandlet grønnsaker og salat -.- så må finne på noe lurt til babyen kommer så hu ikke lærer av meg... Grunnen til att jeg ikke har gått opp mer tror jeg er fordi jeg spiser ikke veldig mye, jeg spiser ganske lite egentlig.. Men føler ikke jeg trenger mere heller. Også har jeg generelt hatt 35,5 grader i kroppstemperatur, og da blir jeg heller ikke så fort varm oghoven :)

35+1, gått opp 12 kg :) Vises bare på magen at jeg har lagt på meg, så er heldig sånn sett :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Back
Topp