Vekt.. I know - enda en slik tråd!

29 uka og opp 13kg... Gleder meg til trening når babyen er ut og energien tilbake :)

Sent from my iPhone using BV Forum

30 uker og opp 10 kg:) og de har kommet ca 1 kg i uka siden uke 20, spent på om det fortsetter:/ sist la jeg på meg 15 kg:)

28 ukers kontroll - 5 kg opp. Magen ligger akkurat på den røde streken. :-)

Haha. Nå har jeg virkelig tatt igjen dere andre. 33 uker og opp 11 kg sist jeg sjekka.

35+2 i dag, og vekta var på 3kg over startvekt. Blir vel noen kg til. Babyene skal jo legge på seg mye fremover :o

Sent from my iPad using BV Forum

200 gram i uka de siste ukene skal bebisene legge på seg nå :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Uke 33 og opp 10kg ca. Jordmor ble litt streng imorgen av svangerskapet, jeg hadde for høy bmi før jeg ble gravid og hadde lagt på meg 10kg allerede halvveis. Her i byen har vist dette noe å si for om man får føde på fødeloftet eller må på medisinsk avdeling.. Så jeg ble bedt om å telle kalorier, og for min del har ikke vekten endret seg etter det. Verken gått mer ned eller opp! Virker som om babyen trives svært godt med det også, å jeg har masse energi. Jordmor forsikret meg om at babyen spiser det han trenger uansett..

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

47 kg var startvekt, 62.8 kg nå, er i uke 31;) Altså ca 15 kg.. Men trenger litt ekstra;) Siste svangerskap gikk jeg opp 18 kg og alle kg var borte på 14 daga.. Håper å beholde noen kg denne gangen;)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

30+4 i dag, var gått opp 3,5 kg på forgje kontroll. (4dager siden) :)

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app

Last edited:
Nå er jeg i uke 33 og har gått opp 10 kg. Hoho. Rart! Lille babyen vokser. Blir spennende å se hvor fort jeg går ned igjen.

Sent from my iPad using BV Forum

34+5 i dag og opp 11 kg. 4 av de har kommet på de siste 3 ukan. Merke æ har fått vann i kroppen- hendern dovne bort å e ubehagelig og føle mæ litt mer pløsåt på kveldan. Meeen må nok ro ned is inntaket å:confused: Kontroll fredag, så leng knøtte veks som h*n ska så e æ fornøyd :)

32+5 og opp 12 kg. Men jeg trenger de. :)

Back
Topp