VEKT; hva er deres BMI?

Mphljb

Flørter med forumet
Hei

vet at BMI målingene blir høyere (selvfølgelig) under graviditeten. MEN, det er mye snakk om vekt, og på denne måten så får man "sammenlignet" i forhold til både høyde og vekt, noe som blir mer korrekt enn ren vekt sammenligning.

http://www.dagbladet.no/dinside/2000/10/14/223712.html

Min BMI er nå på 26 :) jeg er i starten av uke 32 (gått opp hele 16 kg til nå)

Hva med dere?

Jeg er 25 [&:]. Lagt på meg vel 10kg - målet er å holde vektøkningen under 15kg.

Merker jeg blir mett mye fortere nå så det tyder jo på at plassen er begrenset. Måtte kiloene rase av etterpå...[8|]

BMI'en min var på 21 før jeg var gravid, og nå er den på 23.. Gått opp fire kg [:)]

He-he jeg knuser dere[;)]
Har BMI på 27nå. Har lagt på meg 10 kilo[8D]
Håper å ikke gå over 15kg jeg også, men vi får se da...

før jeg ble gravid lå den på 21.. men s nå i uke 30 er den på 25..

Hm... er nok en liten tungvekter blant dere andre... men, men. Har heldigvis ikkje gått opp så masse... BMI var 30 før eg vart gravid, og no er den 32 i uke 32! He he. Håper den ikkje følger uketallet videre! [:D] Måtte ta sånn glukosetest på legekontoret for å sjå om eg hadde svangerskapsdiabetes siden BMI var så høg. Men det var ingen fare, hadde ikkje det!

BMI: 26.....
Har lagt på meg 5 kg. Er i 31+4[;)]

Heisann...

Min bmi er nå på 24, før jeg ble gravid var den på 18..
Har gått opp 20 kilo... Jeg er vel den som har gått opp mest her ser det ut som...

Klemz

hadde bmi på 22 før, nå på 24. pluss fem kg, uke 33

Før jeg ble gravid var den på 18, nå vet jeg ikke, har ikke peiling på hvor mye jeg veier...

Veier meg ikke på kontrollene jeg..

nå: 22
før:18 [:)]

Hei. Jeg fødte min datter i mars, da var BMI min 27.
Da jeg ble gravid var den 21.
6 måneder etter fødsel er den igjen 21.

Back
Topp