Vekt hittil ?

20+5 Har gått opp vel 4 kg eg og. Dei 3 siste kiloane kom fort og brutalt!:P Eg hadde samma startvekt sist legebesøk , då va eg litt øve 17 veke.

Jeg er i uke 25+1, og har gått opp 8 kg!! Jeg kan ikke forstå det!! Jeg har fått ekstremt stor mage allerede, og har ikke blitt "tjukk" andre steder enn magen! Så føles rart at det er så mange kg :-/ Hehe :)

Jeg er i uke 25+1, og har gått opp 8 kg!! Jeg kan ikke forstå det!! Jeg har fått ekstremt stor mage allerede, og har ikke blitt "tjukk" andre steder enn magen! Så føles rart at det er så mange kg :-/ Hehe :)
Jeg har også kjempe mage ! Er det din første ? Men syns ikke 4 kg er gærent så det er jeg fornøyd med :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

22 uker og opp 8 kg.. I uke 17 hadde jeg gått opp 9 kg og de siste fem ukene har jeg gått ned 1 kg igjen. Håper ikke jeg bikker 20 kg ;) Gikk opp 24 kg sist, men de forsvant veldig fort heldigvis :)

19+5 i dag og 2 kg mindre enn før svangerskapet. Skal sies at jeg siden uke 12 har visst jeg har svangerskapsdiabetes og la om kosten siden da..

Er 20 uker i morgen og har gått ned 5 kilo til nå.. Jeg aner ikke hva dette skyldes da jeg verken har endret på noe eller vært kvalm i dette svangerskapet.. Men det snur sikkert snart :)

Er i uke 19 og har lagt på meg 2 kilo. Er ganske morsomt, for jeg er vant til å legge på meg raskt, men nå spiser jeg som en hest (i mengde altså, spiser andre ting enn høy) og legger nesten ikke på meg. Er tydeligvis hardt arbeid for kroppen å være gravid.

Uke 21 og har lagt på meg 4,5kg så langt

Back
Topp