Vekt etter fødsel

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
Har dere gått ned mye? Jeg veide 86 til fødsel og veier 76 nå. Min normalvekt er 65. Satser på trilleturer, normalt sunt kosthold, amming og litt trening til høsten fikser resten. Stresser ikke med det, men savner min gamle kropp :-/
 
Har gått ned halvparten av de 15 graviditetskiloene (altså 7,5 kg) siden fødselen for tre uker siden. Stresser ikke, men det har foreløpig bare blitt to små trilleturer pga en del styr med sommerens oppussingsprosjekt, så jeg håper jeg går ned resten når jeg får beveget meg litt mer. :)
 
Har gått ned 8 av 12kg. Når bare bekkenet er bedre og jeg kommer meg ut med vogna tror jeg de kommer. Stresser ikke med det, er bare 2 mnd gammel:)
 
Her forsvant alle svangerskapskiloene tre uker etter fødsel. Gikk ikke opp mer enn 6 kg heller, så vil egentlig tro de fleste ekstra kiloene forsvant i det baby kom..
 
La på meg 17kg og har nå tatt av 20kg, snart 6 uker siden fødsel:) spiser mer enn jeg normalt ville gjort, men har kuttet ut alt av sukker og brus;)
 
Jeg la på meg 13 kg og har gått med 7 til nå, fire uker etter fødsel. Hadde ikke noe vann i kroppen, og dermed tar det tid. Stresser ikke med det, men gleder med til buksene mine passer igjen.
 
Har gått ned 10 av 12kg som jeg la på meg. Lille er 3 uker til lørdag så er fornøyd med det :) ikke fått vært ute på trilleturer enda heller pga bekkenet så håper det vil hjelpe litt.
 
Gikk opp nitten kilo, og har gått ned tretten av dem til nå, fem uker etter fødsel. Gikk rasende fort de første ukene, men nå har det stagnert mer eller mindre. Vesla har ikke hatt det bra de siste par ukene, og det fører til stressa og søvnløs mamma med elendig kosthold og ikke noe mosjon o_O
 
Gikk opp 25 kilo gått ned 10 av de, 2 uker siden fødsel. Begynt sånn smått med trilleturer og kutte på sukker og brus :) begynner med trening etter sommern ;)
 
Har gått ned 15 av 16 kg, men har egentlig vært stabil på den vekten i et par uker nå, mini er snart 6 uker:)
 
Veide 58 før graviditeten, og 78 ca før fødsel, veier ca 68 nå så har enda noen kilo igjen :p
 
3,5 uker siden fødsel i dag, og jeg har 2,5kg igjen før jeg er tilbake på startvekta :-) Gikk opp 15kg
 
13 dager siden fødsel her. Var 57 kg før jeg ble gravid, og ved siste jordmorkontroll var jeg 70 kg. Vekta viser 59 kg nå :)
 
Litt utålmodig jeg sikkert.. Gikk opp 28 kg, har bare gått ned 6 kg. Som er kun vekta på baby og morkake.. Men magen blir mindre og mindre. 6 dager siden fødsel. Har fortsatt mye vann i kroppen.
 
Veide 55 da jeg ble gravid ,69 før fødsel , 59 noen dager etter fødsel og 58 nå, snart 6 uker etter:-P ser ut som vekta har stabilisert seg der ! Gjør egentlig ikke noe , ammer og er aktiv så det går seg nok til ! Men kusina mi sa så fint i går , uten at jeg hadde sagt noe , " jaja ,siden du ammer blir du nok tynn igjen snart " ... Haha , takk skal du ha liksom :-P
 
Pappa presterte å spørre meg om jeg ble mett i HELE magen når vi spiste middag!! Haha, skjer med det sp.målet liksom??
 
Back
Topp