Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det går litt bedre. Fått mer informasjon. Må snart igjennom MA. Må bare flytte først. Gruer meg litt, redd for smerter.Hvordan går det med deg, forresten?
Det samme måtte jeg [emoji173] Jeg håper du blir like godt ivaretatt på sykehuset som jeg ble. Det har så mye å si. Du kan gjerne sende meg en pm om det er noe du lurer på i forbindelse med MA.Det går litt bedre. Fått mer informasjon. Må snart igjennom MA. Må bare flytte først. Gruer meg litt, redd for smerter.
Hvordan klarer man å gå ned i vekt, ta vare på kropp og sinn etter å ha mistet?
Jeg føler det samme som deg, mens jeg er på "vent" til at alt skal skje. Grusomt å vente, men er det beste valget. Og neste helg har vi 6 års bryllupsdag...Dette lurer jeg også på. Har vært superkvalm og spist, lagt på meg 15 kg. Nå er jeg i uke 21 og skal føde på mandag, gutten vår har anencefali. Håper inderlig at noe av det forsvinner ved fødsel, for jeg har ikke lyst til å være så overvektig som nå og prøve igjen. Kanskje det høres ufølsomt ut, men sånn er det. Større risiko for alt når en er stor, og dessuten føler jeg meg ikke vel i egen kropp.
Føler med deg. Har tatt den første tabletten nå. Vi feiret seks år som kjærester, halvgått svangerskap og morsdag søndag. Mandag ble alt svart.Jeg føler det samme som deg, mens jeg er på "vent" til at alt skal skje. Grusomt å vente, men er det beste valget. Og neste helg har vi 6 års bryllupsdag...
Huff, ønsker deg det beste og håper du får god støtte fra fam/venner. KlemFøler med deg. Har tatt den første tabletten nå. Vi feiret seks år som kjærester, halvgått svangerskap og morsdag søndag. Mandag ble alt svart.