Vekt/cm ved slanking?

HønseLovisa

Forumet er livet
jentene i juni13
Har jogga to ganger i uka i tre uker, og denne uka har jeg jogga hver dag, altså fire ganger. Satser på ihvertfall annenhver dag fremover, selv om det er TUNGT og jeg har lyst til å gi opp hver dag før jeg går ut døra. . Så, her om dagen gikk jeg på vekta for å se om det hadde skjedd noe, men den står bom stille. Skjønner jo at to ganger i uka ikke er særlig mye, men noe må vel skje snart?

Om jeg måler cm, hvor er det "lurt" å måle? Er det noen steder man mister cm fortere enn andre sånn at det kan gi litt mer motivasjon å måle der? :)

(Og ja, jeg jobber med å legge om kostholdet, men det ønsker jeg ikke noen diskusjon på her :) )

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Rundt det tykkeste på låret, rundt midjen, og over hele enden. Husk hvor du måler fra gang til gang .
 
Vekta har ikke så mye å si. Du jogger, bygger muskler. Så absolutt lurt å måle. Mål rundt midja, over det breieste på puppene, rumpe og lår. (Der det er størst). Sannsynligvis mister du en god del i cm etterhvert
 
Synes du er kjempeflink!!! Her måler jeg hals, overarm, magen, hofter, rumpe og lår (de tykkeste stedene) :) Lykke til med kostholdet! Veit det er steintøft, så litt er bedre enn ingenting :)
 
Sier som de andre er kjempe viktig å måle, spesielt i begynnelsen da kroppen er i en overgangsfase. Ta gjerne 2-3mål på magen, hofte, rompe, 1lår, 1arm, og hals:) hvis du vil ha raskere ressultater er det viktig å gjøre noen styrkeøvelser, er mange man kan gjøre hjemme. Når du trener kondisjon forbrenner du fett der og da og ca 30min etter økten, når du trener styrke forbrenner du fett der og da og 48timer etter økten. Samt kosthold er viktig, er kjempe viktig å få i seg nok av både kcal, proteiner, fett og grønnsaker:)
 
Sliter med samme problemet. Forferdelig demotiverende :(
Har tatt mål nå av hofte, mage, pupper, overarmer og lår. Håper det hjelper :)
 
Back
Topp