Vekt beskymring

Wiilma

Elsker forumet
starter og bli litt beskymret for BW, Han vil ikke ha noe mat lengere, jeg gir han flaske på 100 han spiser bare 50-70 så går det 3 timer, så tar han 50 til. jeg måtte presse i han flaska, så tok han 70 etter 3 nye timer. han spiser jo vanligvis 170-200. men i dag ga jeg han flaska før vi dro ut, da spiste han 50 det tok 4 timer å han ville ikke ha mat, jeg ga han litt mat men gikk ikke mere enn 100. [:(] fryktelig redd for at han skal rase ned i vekt. han har jo bare gått opp 100 g i uka før da han spiste 170ml. gruer meg til jeg skal veie han i morgen, bare han ikke har gått ned i vekt da. har deres barn også vært sån? at de har en periode de ikke vil ha mat?

Det er litt minus med å gi flaske, husker jeg hadde det sånn noen ganger med mitt eldste barn, men nå ammer jeg så da vet jeg ikke hva han får i seg.
Det går stort sett veldig greit med disse små, dem er som oss voksne, ikke alltid man har så lyst på mat, andre dager vil vi ha mye!
Lykke til i morgen!

Hmm.... 50 ml hørtes lite ut. Hvor lenge har han spist så lite da? Ville ringt helsestasjonen i morgen tidlig.

har vart i en 2-3 dager nå. så håper bare han ikke har gått ned i vekt, ga han litt velling, så i håp om at han hvertfall får i seg litt.

Får håpe de følger nøye med og har gode råd på helsestasjonen da. Han har jo vært igjennom mye. Sikkert viktig å følge med på vekten. Skjønner du bekymrer deg.

nå sovnet lille gutt kl 22 han sover enda, han spiste 100 sist måltid, satt oppe fordi han pleier og spise kl 00 å han sover enda, nå er kl 2 det er 2 timer over. gruer meg sån til veiingen i morgen.

Back
Topp