Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har gått opp ca 3 kg.. Noen dager viser vekta 62,8 og andre dager 64,5. Startet på 60kg. Varierer litt med andre ord.. Men ikke mer enn 5 hvertfall. Tenker å ikke gå opp mer enn 15kg, tror dere det er mulig? Er 15 uker nå..
Tror på ingen måte du kan bestemme deg for det.... Det varierer fra gravid til gravid... Noen får 10 kg vann i kroppen mot slutten f.eks.. Det kan man jo ikke gjøre noe med
Jeg har gått opp ca 3 kg.. Noen dager viser vekta 62,8 og andre dager 64,5. Startet på 60kg. Varierer litt med andre ord.. Men ikke mer enn 5 hvertfall. Tenker å ikke gå opp mer enn 15kg, tror dere det er mulig? Er 15 uker nå..
Husker du hvor mye du la på deg til uke 15?Jeg har gått opp 8 kg, startvekt var 58, og veier 66 nå. er 36+4. Så det er mulig ;-) tviler på at jeg kommer til å legge på meg over 7 kg til, da jeg har stått stille et par uker. Bikker vel 10kilo til fødsel.
Da jeg gikk gravid med min første veide jeg 57,5 da jeg ble gravid. fødte uke 38+2. Jeg gikk opp 18 kg til sammen hele svangerskapet. Så ja det er fult mulig.Jeg har gått opp ca 3 kg.. Noen dager viser vekta 62,8 og andre dager 64,5. Startet på 60kg. Varierer litt med andre ord.. Men ikke mer enn 5 hvertfall. Tenker å ikke gå opp mer enn 15kg, tror dere det er mulig? Er 15 uker nå..
Da jeg gikk gravid med min første veide jeg 57,5 da jeg ble gravid. fødte uke 38+2. Jeg gikk opp 18 kg til sammen hele svangerskapet. Så ja det er fult mulig.men er ikke noe du kan "bestemme" selv liksom..
![]()
Jeg spiste alt nylig, alt fra godis, frukt, mye brus, mat hele tiden osv..
14 av kiloene var borte 3 dager etter fødselmye vann, og ungen veide 3210gr
![]()
I know.. husker jeg gikk på vekta på fødestua rett for jeg la meg i senga.. så fikk helt sjokk når jeg veide meg dagen vi skulle reise hjem fra sykehuset14 kilodet var mye. Ja nei ikke sånn hysterisk på at jeg ikke skal legge på meg, men alt er jo normalt
spiser også alt mulig
![]()
Husker du hvor mye du la på deg til uke 15?![]()
Ja jeg skjønner det. Lurte bare på hva som var vanlig siden jeg er førstegangs gravid. Men ja, da er det vel bare å se hva som skjer å tenke at man ikke har noen kontroll på vekta?