Vektøkning

*_tingeling_*

Glad i forumet
Jeg var på svangerskapskontroll i dag og tilsammen så langt har jeg gått opp 5.7kg. Jeg er i midten av uke 30. Alt var normalt og det har det vært hele veien.
Hvor mye har dere gått opp? Jeg syns 5.7 er veldig lite jeg da...

heldie deg :) har lagt på meg 10 kg....

Er 29 uker på vei og gått opp 10 kg.
Startet på 49 kg da, så er ikke såååå gale... Men håper ikke jeg går opp noe særlig mer da [:-]

er snart 29 uker på vei å har gått opp ca 8 kilo.. men i denne varmen har vi nok mye vann i kroppen. i alle fall jeg. [:)]

nesten 6 kilo er vel bra nok det? tror jeg har lagt på meg ca det samme. er i hvert fall ikke bekymra for at det er for lite. vi legger jo på oss forskjellig og i forskjellig "rytme". forrige svangerskap la jeg på meg 15 kilo. og de 10 siste kiloene kom de 10 siste ukene...

Har lagt på meg 13 kg, begynte på 54. Ser ikkje feide ut selv om eg har gått opp så mye, men eg håpe de går vekk fort!!!

jeg er 28+5, har gått opp ca 5 kg...:) men jg begynte ikke å gå opp før jg var 22 uker el noe, siden jg brukte tida frem til da til å spy:P ikke lett å gå opp da nei...:)

Har vel lagt på meg mellom 6-7 kg. Håper ikke det blir alt for ille...

Det kommer fort på den siste tiden nå ja..
Var på kontroll på tirsdag, og da var det to uker sisden sist jeg var hos jordmor.., og da hadde jag på de to ukene lagt på meg 2.6 kilo[8|]

Så heldige dere er. Jeg er bare 20 uker på vei og har allerede lagt på meg 10 kg. Føles ekstremt mye[&:] Har lagt på meg mest på rumpe og lår, Noen som har forslag til hvordan jeg kan gå opp på en litt mer fornuftig måte, altså mage og sånt. Virker som all vekten har lagt seg på rumpa og lårene, har gått opp minst 2 bukse str, kjipt[:'(]

Snart 31 uker, og har lagt på meg 4 kg. Kunne tenkt meg litt mer. ER ikke det at jeg er så tynn, men det føles ikke riktig. Med forrigemann la jeg på meg 14, førstemann 12. Føler meg litt puslete. Kanskje blir det mye de siste ukene, da. Er litt stressa, så jeg tror stoffskiftet er på topp.

Jeg tok av meg ca 8 kg de første månedene pga sterk kvalme, så har jeg gått opp disse 8 + 1 kg. er ganske fornøyd med det.!!veier faktisk bare 1 kg mer enn da jeg ble gravid =) er nå i uke 30+4[:)]

Back
Topp