Vektøkning..

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Lurer veldig på hvor mye dere andre har gått opp i vekt?
Har lagt på meg 8 kg siden første kontroll..

Har lagt på meg 6 kg i uke 24.....Tror d er greit???

hei Almyrida24..

ser vi har termin nesten samtidig [:D]
har lagt på meg en 7 kg til nå.. 3 kg bare den siste måneden.. men de sier det er normalt.. [:D]

ORIGINAL: hansine_

hei Almyrida24..

ser vi har termin nesten samtidig [:D]
har lagt på meg en 7 kg til nå.. 3 kg bare den siste måneden.. men de sier det er normalt.. [:D]

Ja vi er jo akkurat like langt på vei i følge tickeren iallefall.. [:D] Morsomt..!

Har lagt på meg 6 kg til nå, og er 26 uker på vei....
Hadde en skremmende vektøkning fra uke 21 til 24, og la da på meg 3 kg.
Er bare sååå glad for at det har roet seg litt nå[:D].

Har gått opp 6 kilo.. ikke så gærnt, men jeg vet at jeg kommer til å legge godt på meg i sommervarmen, er alt for glad i is!

Jeg og har gått opp masse. Hele 12 kg. siden første kontroll [8|] Men etter jeg var på siste kontroll 18.mai, så har jeg stått stille [:D] Men skal til JM på torsdag, og da er det typisk om jeg går opp 3 kg. over natta [:'(] Men men, det følger med. Trøster meg med at prinsessa er stor. Det sa iallefall JM på UL på fredag [;)]

her har vekta økt med hele 15 kilo! Nåja... sånn er det bare...

Jeg har gått opp 12 kg.

Jeg har gått opp 8 kilo så langt. I begynnelsen gikk det fryktelig fort, men de siste to månedene har vektøkningen stagnert og stoppet opp i perioder. 

Jeg har lagt på meg 5 kilo (termin 29. sept.), må vel være såpass. Vet jeg har sett en sånn oversikt/fordeling over når kiloene bruker å komme. Er det noen som vet hvor man kan finne en slik? 

jeg er nesten redd for å si mitt!!!

17 kilo! men jeg lurer på hvor alt har lagt seg?? har vekst litt rundt magen å hoftene, å litt på leggene... men hvor har d blitt av resten? d vises så absolutt ikke at jeg har lagt på meg så mye, men d er skremmende å se på vekta!! har aldri veid så mye i hele mitt liv!!![:(][:(][&:]

ORIGINAL: hvitbeis

jeg er nesten redd for å si mitt!!!

17 kilo! men jeg lurer på hvor alt har lagt seg?? har vekst litt rundt magen å hoftene, å litt på leggene... men hvor har d blitt av resten? d vises så absolutt ikke at jeg har lagt på meg så mye, men d er skremmende å se på vekta!! har aldri veid så mye i hele mitt liv!!![:(][:(][&:]

Ikke tenk på det du hvitbeis - noen legger på seg mye, noen legger på seg lite - og noen ganger legger man på seg selv om man bare spiser sunt også, så det hjelper ikke med skyldfølelse! Nyt svangerskapet, og ta eventuelle kilo som er igjen etterpå når den tid kommer - det er i alle fall min filosofi!

får vel prøve på d.. har allerede begynt å planlegge div dietter når jeg har født[:)]

får vel prøve på d.. har allerede begynt å planlegge div dietter når jeg har født[:)]

æsj, det gidder jeg ikke å bry meg med nå... har jeg maks flaks så raser alt av med ammingen.. og om det ikke gjør det så blir det grete roede...

hehehe jeg håper og på d, men jeg tviler på at d raser av, hele 17 kilo[&:]

merkeligere ting har skjedd! Jeg har en teori om at kilo som kommer lett går lett... så det når jeg gikk slankekur i fjor - de første kiloene gikk greit, og etter det kom jeg til terskler der jeg har ligget over lengre tid før - hver av dem var en bøyg å komme over - men jeg kvittet meg med 20 kilo til slutt!

OJ!!
du gir meg håp!!!
kanskje dette faktisk løser seg tilslutt da[:D]

OJ!!
du gir meg håp!!!
kanskje dette faktisk løser seg tilslutt da[:D]

klart det gjør - men jeg tror det handler om å være motivert.. ikke om å ha angst for vekten. Man klarer alt om man bestemmer seg for det - 2006 var året jeg kvittet meg med 20 kilo og røyken (og p-pillen) - det er bevis nok for meg!!

Back
Topp