Vektøkning

imorgen er jeg 29 uker (noe som ikke stemmer med tickeren min!!) var på sv.skaps kontroll idag og har tilsammen gått opp 10 kg!

Weee er i uke 28+1  og gått opp 11,7 kg.. [&:][&:] Skjønner ingenting jeg.. [;)][;)]

30 + 1 og opp 15 kilo[8|]

Min mor veide visst 96 kilo da hun fikk meg... hmfr..
Vilikkevilikkevilikkevilikke...

Skjerpe seg.. haha.. [8|]not.. prøve da..

30 uker og gått opp 6,5 kg. Er egentlig fornøyd med det, har ikke lagt på meg andre steder enn på magen og litt på puppene.

På kontroll på tirsdag viste vekta +11,3 kg!! Og legen mente jeg kunne regne med 6-7 kilo til [:)]

Er 30+4 og har gått opp ca 5 kilo.

gått opp 22 kilo og er i uke 39 1[:(]

ORIGINAL: lisa79

På kontroll på tirsdag viste vekta +11,3 kg!! Og legen mente jeg kunne regne med 6-7 kilo til [:)]

Vi to følger hverandre du.. [;)]

Er 29+2 i dag, og vekta viser en økning på 4.5 kg. Puh! Trodde det var myyye mer... [&:]

Så mange som legger lite på seg.....[8|] Jeg har lagt på meg 9 kg hittil....har jo litt fra før da, så jeg håper det ikke blir så mye mer... Men så lenge min lille kjære i magen har det bra, så...[:)]

29 uker og opp fra 54 kg til 63...9 kg. Men skjønner egentlig ikke hvor de har lagt seg!!??

jeg er i uke 30 nå. har gått opp 12kilo alt jeg da.... selv om det ikke syns så veldig. bortsett fra magen da.. litt på rompa å lår kanskje. noen sier jeg er litt rundrer i fjeset. legen sa mye var vann bare.... håper bare det forsvinner fort etter fødselen..

Men har man vann i kroppen uten at man har ødemer? Merker jeg har lagt på meg sånn jevnt over hele kroppen - over baken, hoftene, lår, armer..og mage. Men, men. Skal ned 20 kg (ut fra vekta nå.... )når jeg er ferdig med dette!!!!! Basta! Har klart å kutte ut snop (sjokolade, smågodt og potetgull), så jeg er litt fornøyd. Og går 1/2 time hver dag. Så da får nå bare disse kiloene komme, selv om jeg irriterer meg grønn på dem..... [:'(]

Skal til legen på fredag og er spent på hva vekta står på denne gangen [&:] Håper den har stagnert noe og at det ikke går i samme tempo som det har gått...

Er i uke 30+ 6 dager og har gått opp 15 kg[&:]

Jippi!
Er 32 uker i dag, og har gått opp 2,5 kg. Var så redd jeg ikke skulle gå opp noe, men nå kommer det i hvert fall litt. Det er greit å ha når man skal amme (men når jeg tenker etter så er vel 2,5 kg bare baby, fostervann o.l.)

skal til jordmor i morgå , e litt spent på ka vekta vise dinna gongen!! forge gong so fekk ej vete ej ha gått opp 12 kg til sammen... Men he ikkje lagt på mej noken andre plassa enn magen... :)
men mykje vatn i kroppen då!

Har gått opp 7-9 kg avhengig av hvilken vekt jeg bruker. ( De har selvsagt skifta vekt hos jordmor [8|]) Viser ikke det samme da... 

Back
Topp