Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Huff.. jeg skal på kontroll i morgen[&:]
Forrige mnd hadde jeg gått opp tot. ca. 13 kilo, hvis jeg ikke husker feil..
Sikkert lagt på meg 2 - 3 kilo til nå[:'(]
Er 30+1 i dag - har lagt på meg 8,5 kg....men har noen ekstra fra før, så jeg regner med at jeg har lagt på meg 10,5.... Synes vekta raser oppover jeg og, men har hatt en periode med MYE sjokoladespising. Har hatt helt kick....[:(]
Gått opp vel 7 kg. Plutselig de siste ukene kom det på 3-4 kg til. har gått så fnt frem til nå... Nei, bedre med noen for mye enn for lite..[:D] Vi får jo midt på sommeren og har all verdens mulighet til å være masse ute da også. Prøver å gå meg en times tur hver dag, ikke alltid jeg får det til men nesten. Ulempen er at jeg blir veeeeeldig "fysen" og tissatrengt.. [:D]
29 uker og 8 kg opp. Nå må jeg seriøst skjerpe meg med snopespising og latmannsliv. Men ik lett når jeg føler jeg er sulten hele tiden og i tillegg har en kontorjobb. Sambo kjefter på meg og sier jeg ikke skal tenke sånn når jeg er gravid, og alle sier at det ser ut som om jeg er mye kortere på vei enn hva jeg er, men har hørt at det er siste etappen man legger virkelig på seg og da blir jeg skremt ass.
Jag har gått upp 10 kg[;)], jag äter som en häst och tränar poweryoga och simmar. Jag trivs med min stora fina mage, stora lår och 2 storlekar större bröst[:D][:D] Jag varken orkar eller vill bekymra mig för vikten just nu...
Har noe ekstra og rutte med, så trenger nok ikke legge på meg så masse, men når det er sagt, så tror jeg at jeg generelt har trent mindre, og at dette har ført til at musklene forsvinner og omdannes til fett...så jeg har jo lagt på meg, bare ikke i kilo [:)][&:]
er 30 + 2 uker i dag og hadde lagt på meg 4.4 kg på sist kontroll...gikk på vekta i stad og da hadde jeg gått ned en kilo...rare greier det der altså! men men jeg gråter ikke av den grunn for å si det sånn...de kiloene skal jeg jo prøve å få av igjen også da og jeger ikke så strukturert på det som jeg kanskje burde være men men...komemr nok en haug av kilo de siste 2,5 mnd nå!
Gått opp ca. 6 kilo, er i uke 30. Er veldig fornøyd med det. Har inntrykk av at de "tynne" (ikke meg) går opp mer enn de som har litt fra før (meg). De trenger kanskje mer å tære på?