Vektøkning

Så herlig å få en så fin bekreftelse fra jordmor :Heartred Jeg har ikke time før godt ut i neste mnd tror jeg! Gruer meg til å gå på vekta og ha gått opp sikkert 10kg siden forrige gang, men det får bare være som det er.. jeg spiser sunt til alle måltider, til tross for at det også sniker seg med litt usunn kos (host, hver dag, host..), så i det minste er det ikke manko på næringsstoffer - eller kosestoffer:angelic:
Jeg har også gått opp 10+kg, så du er på ingen måte alene ❤️ Jordmor kunne ikke brydd seg mindre, håper du får samme beroligende beskjed som meg på din kontroll. Jeg tenker at både næringsstoffer og kosestoffer er viktig for oss og mini, happy mama, happy baby? :hilarious:

Jeg har også gått opp 10+kg, så du er på ingen måte alene ❤️ Jordmor kunne ikke brydd seg mindre, håper du får samme beroligende beskjed som meg på din kontroll. Jeg tenker at både næringsstoffer og kosestoffer er viktig for oss og mini, happy mama, happy baby? :hilarious:
Må jo være noe i det! Happy wife, happy life er jo alfa og omega her om dagen hvertfall, så happy mama, happy baby skal jeg hvertfall adoptere som forklaring hver gang jeg har lyst på is :hilarious:

Må jo være noe i det! Happy wife, happy life er jo alfa og omega her om dagen hvertfall, så happy mama, happy baby skal jeg hvertfall adoptere som forklaring hver gang jeg har lyst på is :hilarious:
Jeg bruker den aktivt! Og kan love deg at den krabaten min virker veldig fornøyd med mine valg, jeg tar hverfall de ivrige sparken som en bekreftelse :hilarious:

https://youtu.be/LO-C53ovH_o bruker denne som inspirasjon :cool:

Jeg bruker den aktivt! Og kan love deg at den krabaten min virker veldig fornøyd med mine valg, jeg tar hverfall de ivrige sparken som en bekreftelse :hilarious:

https://youtu.be/LO-C53ovH_o bruker denne som inspirasjon :cool:
Haha! Nå lo jeg høyt, med småfrykt for å vekke sovende 2-åring :hilarious: akkurat sånn er det! Og litt sånn «tilgivelse, ikke tillatelse» ovenfor samboer som kommer hjem til tom sjokoladeskuff:hilarious: hu lille mageboeren her gidder snart ikke reagere mer på sukkertilførselen - men hun er da aktiv, så jeg hopper på samme som deg og kaller det en passiv bekreftelse:laughing002

Andregangsfødende her. Var på kontroll hos jordmor i dag uke 24. Gått opp 8 kg siden kontrollen i uke 12 og 13 kg totalt. Ble litt overrasket over at det var såpass mye, ikke rart det har vært tungt. Spiser og mye sunn mat, men og en del ekstra kos som nok har gjort det. Jordmor sa imidlertid ingenting og syns det var helt fint :joyful:

Back
Topp