Glitter-88
Betatt av forumet
Gah!! Sist la jeg på meg 11 kg totalt - nå har jeg lagt på meg 10 kg alt - og det er 13 uker igjen i dag 

Er det vanlig å legge på seg mer ved svangerskap nr? Noen erfaringer? Merker jo på at det er hjemmekontor, og at jeg ikke har tilgang på svømmehall...

Er det vanlig å legge på seg mer ved svangerskap nr? Noen erfaringer? Merker jo på at det er hjemmekontor, og at jeg ikke har tilgang på svømmehall...

men jeg har faktisk mest på magen - den føles så utrolig spent og stor, men det kan vel tyde på at det er mye indre fett da kanskje? Vet ikke
Hos meg kom vekten i rasende tempo de siste ti ukene, er 23+2 nå, så spent på hvordan det utvikler seg videre.
Har ikke fått større pupper, så er stort sett magen tror jeg. Gleder meg til det våres her, så jeg kommer meg litt ut igjen på tur.

men var godt å se denne tråden og at folk her har lagt på seg litt de og, har tidligere googlet meg frem til vektøkningstråder og der er det så mange som svarer at de har lagt på seg 2 til 5 kilo 
men føler bare magen er så stinn hele tiden - kan liksom ikke forstå at selve babyen skal legge på seg 2,5 kg til minst! Det er ikke mer plass nå