Vektøkning?

Ingen så langt! Men erfaring tilsier at det kommer:hilarious:

Jeg har gått opp 2kg allerede... Og jeg er bare 5+3 :bag:
Eneste forskjellen jeg har gjort siden jeg fant ut om lille peanut, er å bytte ut snusen med tyggis...

Gått ned 3 kg men buksene passer ikke, haha:hilarious: så her går det i joggebukse eller vanlig bukse med hårstrikk på knappen.. føler det er litt tidlig å begynne med gravidbukse også.. selv om det ikke er noen regler på det:bored:

Gått ned to kilo, men er så oppblåst at det ser ut som jeg har gått opp 10!

3 kg opp. 8+1 en idag :hilarious:
Spiser som før, trener som før. Skjønner ikke hvorfor jeg har gått såpass mye opp :hilarious::hilarious:
Samme som meg. Like mye opp og like langt på vei. Jeg gikk opp 5 kg i første trimester i mine forrige svangerskap også. Vekta endte likevel på +12 og +10 totalt. Jeg tror ikke alt kan ha med hva en spiser og hvor mye en beveger seg å gjøre. Jeg tror alle hormonene har en del av skylden også.

Samme som meg. Like mye opp og like langt på vei. Jeg gikk opp 5 kg i første trimester i mine forrige svangerskap også. Vekta endte likevel på +12 og +10 totalt. Jeg tror ikke alt kan ha med hva en spiser og hvor mye en beveger seg å gjøre. Jeg tror alle hormonene har en del av skylden også.
Det tror jeg også. Min søster la også på seg mest i 1. trimester og så ble det mindre og mindre. Hun hadde også ca 12 kg med begge sine. Vi får krysse fingrene for at det ikke tar helt av fremover :hilarious:

Foreløpig ikke gått opp noe i følge vekta, men mistenker at den ikke snakker helt sant men buksene går ikke igjen, så har måtte investere i noen nye joggebukser ja

Har gått ned 5 kg men kommer nok på igjen når kvalmen er borte :hilarious:

Back
Topp