Vektøkning

Vektøkningen min har roet seg litt de siste to ukene. Tror det er fordi jeg spiser mindre, fordi det blir så fort fullt i magen.
 
Vektøkningen min har roet seg litt de siste to ukene. Tror det er fordi jeg spiser mindre, fordi det blir så fort fullt i magen.
Her også, gått fra å være sulten hele tiden, til å bli så full i magen og litt småkvalm :meh:
 
Jeg har vært sulten i 10 måneder, så har gått opp over 20 kg. Håper det raser av med ammingen [emoji51]
 
38+2. Gått ned igjen og veier bare 59.7 kg. Begynner å lure på om det er litt lite mtp amming osv. Gått opp 8-9 kg. Med de andre endte jeg på 64 kg.
 
Slutta å veie meg da det passerte 15kg fra laveste vekt :banghead:

Er vel 2 uker siden nå :p sist la jeg på meg 24kg! Så, holder mg under det da i alle fall.
 
Jeg har ikke giddet å veie meg i det siste, er oppgitt og lei over overtid, da har jeg hvertfall ikke bry å se at vekten øker :hilarious:
 
38+6, 11 kg. Håper på å holde meg her fram til frøkena kommer ut:) sist gikk jeg ned 14 kg de første 2-3 mnd, så har et håp om å komme meg tilbake til startvekten denne gangen:D
 
13,5kg opp og 36+4. Har stått omtrent i ro de siste to ukene. Glad det har bremset opp.
 
Back
Topp