Vektøkning

Er litt over 16 uker, og er blant de som sikkertbhar gått opp 5kg. Syns magen strutter ut. Før kunne jeg holde denne inne, det går ikke lenger:wideyed:
Håper å ikke gå opp så veldig mye, om jeg holder meg til 12 kg er jeg superfornøyd:happy:

Har så langt gått ned 7 kg pga kvalme og oppkast.. Tenker ikke så mye på de ekstra kiloene som vil komme, de skal av igjen etterpå uansett;)

15 uker og har ikke gått opp noe. Ikke noe mage heller. Føler meg egentlig lite gravid om dagene etter at kvalmen roet seg og energien kom tilbake. Gleder meg til magen kommer!

Jeg drikker også mye juice, men det er jo ikke så bra for tenna, så blander ut med vann.
Flere som har det som meg ser jeg:) Forrige svangerskap hadde jeg lagt på meg noen kilo innen denne tiden, men denne gangen har jeg heller gått ned litt.. Så nå er jeg ikke kvalm lenger, ikke har jeg fått så mye mage, jeg har ikke lagt på meg noe, og jeg føler meg rett og slett ikke gravid i det hele tatt..

Gått ned 12 kg så langt. Men merker at kvalmen viser tegn til å ENDELIG avta, så nå kommer nok kiloene trillende på. Men som min mor sa "så bra at du har gått ned en del, det har du bare godt av" :wtf:

Er 16+6 nå og veier mindre nå enn jeg gjorde før jeg ble gravid! Va på kontroll igår og legen mente att det ikke var noe å bekymre seg for... selvom jeg ikke har gått opp så e buksene blitt veldig stram! :p

Back
Topp