Mammasom19
Forelsket i forumet
Har ikke gått opp noe som helst i vekt (er 15+3) og er litt bekymret... Magen viser litt, men ikke mye. Hvor mye har dere gått opp?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er akkurat like langt som deg, og jeg har ikke gått opp noen ting! Syns det er helt greit jegHar ikke gått opp noe som helst i vekt (er 15+3) og er litt bekymret... Magen viser litt, men ikke mye. Hvor mye har dere gått opp?
Bra jeg ikke er den eneste! Leste flere plasser at man "skal" ha gått opp ca 5kg til nåJeg er akkurat like langt som deg, og jeg har ikke gått opp noen ting! Syns det er helt greit jeg
Flink du er som spiser sunt og trener! Jeg må skjerpe meg veldig på det, og komme meg på treningssenter/gå turer håper også på å legge på meg ca 12 kilo som du sier. Har bmi som ligger helt på normalen så da er vell det optimalt om jeg ikke tar helt feil stå på!Har gått opp 5 kg allerede 15 +1. Spiser normalt, nesten ikke godis , men har drukket svært mye juice. Det er jo veldig kaloririkt. Gått over på sitronvann nå. Har vært inaktiv pga svangerskapsplager + vært syk nå i en og en halv uke. Trening står på plakaten med det første. Håper å gå opp maks 12 kg, men det spøker jo der.......
Legger ved disse som kan være veiledende:
http://www.calkoo.com/?lang=15&page=59
http://www.kidspot.com.au/birth/pregnancy-weight-gain-calculator
Veldig betryggende å høre at alle er forskjellige, samtidig som det er mange som ikke har gått opp så mye som mange av nettsidene sier man skal. Blir jo bare hysteri om man skal ha en fasit da alle er forskjellige Som du sier så kommer nok kiloene når de kommer!Er i uke 15
Har gått opp mindre enn 1 kg, men ser såvidt at magen begynner å endre seg... Har hatt dårlig matlyst, men den har absolutt komt seg i det siste!! Så nå tenker eg at kiloene óg kommer snikende. Vi bærer på mirakler alle sammen Noen kilo ekstra tåler vi godt. Er ikke bekymra selv, babyen får jo det den trenger! Var også på ul i veke 12, aktiv spire i magen!!