Vektøkning?

Babydilla123

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Er det bare jeg som føler meg helt forferdelig feit:p? Pleier være så flink med kosthold og vekt men når man hele tiden er sulten og kvalm er de vanskelig, jeg har detti helt ut og lagt på meg 3 kilo på 3 uker! Er 6 uker på vei idag. Føler meg sååå fæl, legger alltid på meg i fjeset først og det syntes så godt :( min mor kommenterte det idag og jeg tenkte: åh du skulle bare visst hvorfor buksene ikke passer!! arg..

Noen legger på seg mye tidlig, mens andre legger på seg sent :) jeg har gått ned 2 kg.. men føler med oppblåst :p

Jeg har ikke vekt, men er rimelig sikker på at jeg har lagt på meg en god del! Føler meg sinnsykt feit!! Føler jeg må holde inne magen på jobb... Eser ut alle plasser!

Gikk opp myeeee fram til uke 6... God appetitt og røykeslutt, :p så ble jeg dritdårlig og gikk ned i vekt igjen. Er 7+4 idag.

Hihi, ja! Har gått opp to kilo og er i uke 9 i morgen :p uff!

Godt jeg ikke er alene :p Får håpe det stabiliserer seg litt!! Må innrømme jeg har dårlig samvittighet over kostholdet, samboer sa her igår at nå har vel snart spira hjerne lagd av ostepop :(

For ja, det har blitt mye ostepop, det har dempet kvalmen:p

Har ikke turt å gå på velta å sett om korr mange kg æ har gått opp, Sikkert ikke mange, men føles som minst 5 :) utrulig oppblåst og føl at det vises på magen spesielt. Sikkert innbillning sia æ e bare 7+6. Blir spennende å se korr det bi etterhvert dette :)

Føler meg veldig oppblåst og proppet, men har gått ned 3 kg:eek: såg ikke den komme.. Er 9+2 uker..

Back
Topp