Vektøkning

har ikke gjort det...men får oppblåst mage så føler jo man legger på seg...

Jeg gikk også opp et par kg hver gang jeg gikk på medisiner :(

Jeg har gått opp 1-2 kg ved forsøkene mine. Men de går for ned igjen når jeg slutter på medisiner og orker å trene igjen.

Har trena godt denne uka å lagt om kost, ligger på 1300 kal for dag, å har i løpet a uka gått opp 1,1 kg:( å oppblåst som bare det:/ men regner med at di forsvinner ja når jeg slutter med medisin:)

Merker også økning på vekta :(

hvilken medisin er det dere merker dere går opp i vekt av da??
synes ikke dette var noe hyggelig lesing i det hele :( har nettop gått ned 4 kg :D hadde ikke lyst å legge de på meg igjen.. hehe..

hvilken medisin er det dere merker dere går opp i vekt av da??
synes ikke dette var noe hyggelig lesing i det hele :( har nettop gått ned 4 kg :D hadde ikke lyst å legge de på meg igjen.. hehe..
Tror det er veldig forskjellig.. Siden jeg ble gravid, men mistet på det første forsøket, har jeg gått ned 4-5 kilo, og på den tiden har jeg hatt to fryseforsøk.. Så jeg har ikke opplevd og gått opp i vekt under forsøk, så håper det fortsetter slik også på neste forsøk :)

Jeg føler jeg har gått opp, på klærne å dømme (veier meg meget sjelden). Men tror det har sammenheng med at jeg er mye roligere under forsøk, orker ikke så mye fysisk aktivitet:-( Men føler meg fremdeles oppblåst etter forrige forsøk i vår, og det er rart...

Tror det er veldig forskjellig.. Siden jeg ble gravid, men mistet på det første forsøket, har jeg gått ned 4-5 kilo, og på den tiden har jeg hatt to fryseforsøk.. Så jeg har ikke opplevd og gått opp i vekt under forsøk, så håper det fortsetter slik også på neste forsøk :)

Okey :) får vente å se, merker jeg blir veldig oppblåst vertfall, ser jo ut som om jeg er 5 måneder på vei :P hehe..

Ja! To runder med pergo, to korte regime og et langt, resulterte i litt over ti kg! Siden jeg omtrent ikke hadde pause mellom, så fikk jeg aldri gitt kroppen tid til å normalisere seg igjen.

Back
Topp