Vektøkning?

Stima82

Forelsket i forumet
Har dere gått opp noe enda? Er i uke 11+0 i dag og fikk opp tekst i den ene gravid-appen at de fleste har gått opp 1-5 kg til nå. Jeg har ikke gått opp noen ting.. Sist hadde jeg gått opp ca 5 kg på samme tid.
Har vært litt bekymret de siste par ukene fordi jeg har null symptomer, og blir ikke noe mindre bekymret akkurat når jeg ikke ser noen økning, det skal vel komme ganske naturlig nå pga økt blodmengde..
 
Jeg har gått ned 3 kilo jeg, så håper å begynne å legge på meg snart jeg også. :)
 
Har dere gått opp noe enda? Er i uke 11+0 i dag og fikk opp tekst i den ene gravid-appen at de fleste har gått opp 1-5 kg til nå. Jeg har ikke gått opp noen ting.. Sist hadde jeg gått opp ca 5 kg på samme tid.
Har vært litt bekymret de siste par ukene fordi jeg har null symptomer, og blir ikke noe mindre bekymret akkurat når jeg ikke ser noen økning, det skal vel komme ganske naturlig nå pga økt blodmengde..
Hvilken app?
 
Dere som går ned har vel vært mye dårlig? Har ikke kastet opp en eneste gang.. :)
 
Jeg er straks i uke 9 og har gått opp 8-900gr :) Det kan selvfølgelig være en vektøkning jeg hadde hatt utenom graviditet også.. Er jo normalt å svinge litt :)
 
Jeg er 7+1 og har gått opp 1 kg. Men tror kanskje det er all sjokoladen jeg har spist i det siste:/
 
Har gådd opp 3 kg! Synes det var mye så tidlig :-( Men det er jo kanskje ikke så mye hvis 1-5 kg er normalt. Men tror nok mye påskekos og veldig lite trening i det siste har en god del av skylden og ikke bare svangerskapet.
 
Jeg tror ikke jeg har gått opp noe. Nå har jeg ikle vekt hjemme så har ikke sjekket..
 
Opp 2 kg, men føler det er kun puppene det har lagt seg på.
 
Også er det jo veldig forskjellig hvordan man legger på seg. Noen legger på mest i slutten og andre mest i første del.. Med min første la jeg på meg noe i begynnelsen men nesten ikke noe utover i sv.skapet.
 
At gått ned 3 kg... Aldri lagt på meg før nermere halvveis... Mn klart å gå opp i overkant av 20 kg hver gang:--
 
Ikke lagt på meg noe enda, men har enda 5 kg igjen fra forrige svangerskap så det går helt fint...
 
Gått opp 2 kg, sulten ja ;)
 
Back
Topp