Vektøkning...

Lotus4_2

Gift med forumet
Juli13-jentene
Jupp.. En ting som følger med svangerskapet. Men litt av nyskjerrighet hvor mye har dere gått opp til nå?
Noen har sikkert gått ned og, men hvor mye.
Jeg er nå 15+3 : vektøkning 4kg...

Jeg er 14+5, men har ikke veid meg på 1-2 uker. Da var jeg tilbake på startvekt etter å først ha gått ned litt.

Har ikke gått opp noe enda, er 17 uker :) Jeg har kastet opp og vært dårlig en god stund da. Begynner å bli bra nå :)

16 uker i morgen og har lagt på meg ca 3-4 kg :)

Sist jeg sjekket hadde jeg gått opp 800 gram.
Men det er jo litt over to uker siden nå.
Stresser ikke så mye med vekten, da jeg i utgangspunktet er litt undervektig.

16+5 uker å har gått opp 200g :)
Sist svangerskap hadde jeg lagt på meg 5 kg da jeg var 16 uker.

15+6 og har gått opp 3 kg. Hadde gått opp 2 på 19uker sist så dette er ikke helt etter skjema for å si det sånn (endte på +22-23 kg sist)

He he jeg leder vist en "kamp" jeg ikke ønsker å vinne... 16 uker og + 6 kg...

13+6 og lagt på meg 3-4 kg..var i på grensa på å være undervektig,så det gjør ikke så mye:) ser flere har lagt på seg omtrent det samme..di fleste jeg kjenner har gått ned så trodde jeg hadde lagt på meg mye ;)

Sent from my HTC Desire HD A9191

Eg tok av mellom uke 5 og 11, så er enda ikke oppe igjen i utgangspunktet ;) Men stresser ikke så alt for mye med vekta enda.. Blir nok å tenke enda mer på det når det nærmer seg mai/juni og eg må kjøpe inn nye sommerkler :P

Er 15+1 og ca 5kg opp :( liker ikke at det går så fort oppover, er skikkelig redd for å legge på meg alt for mye...

Jeg er nå 15+0 og er minus 6 kg ca. Jeg har vært nedi -10 kg, så på en måte er jeg jo gått litt opp igjen.
Men det er nok mest vann og div, siden jeg var veldig dårlig de første månedene.

15+0.. opp 2kg:) det er helt greit:)

Uke 14+ 4 opp 5 kg!! Jepp, sånn går det når en må småspise heeeele tiden for å holde kvalmen tilbake​

Jeg har gått ned 2 kg, det bekymrer meg litt da jeg er undervektig i utgangspunktet. Jeg har heller ikke lett for å legge på meg men håper inderlig at kiloene vil komme på, alt tas imot med takk. :)

Er 15 uker og har faktisk gått ned fire kg! Men har polstring fra før og spiser mye sunnere nå :) Jeg driver ikke og slanker meg, men jeg spiser normalt og sunt :)

Back
Topp