Vektøkning

32+1 og har gått opp 7.5 kg til nå.

Jeg er i uke 34 i dag, har gått opp 8 kg.

31+4.. 4 kilo opp.. Gikk opp 12 sist! Så håper julematen legger seg litt så eg har noke å amme på

er 33+1 idag :) gått opp 4 kilo;)

Jeg er 32 uker på vei, og hadde gått opp ca 8 kg på forrige kontroll..

Litt usikker, men er vel rundt 11 kg+-,,, vet at jeg har lagt på meg sånn litt her og der over alt på kroppen så har fått litt å bruke til amming, hehe.... Men før jeg bøe gravid var jeg kjempe aktiv, kunne lett jogge/løpe 15 km uten problem, men etter jeg ble gravid har jeg hatt så mange plager at jeg har vært mye i ro, å nå blir jeg tungpustet å får vondt her og der av nesten ingen ting så har fått bekjed av å slappe mest mulig av... å så har jeg mye vann i kroppen... men tar ikke kiloene så veldi tungt, om et års tid er jeg nok i alle fall 20 kg lettere en nå(håper jeg)

Vägde mig sist hos jordmor i vecka 33, och hade då gått upp 11,5 kg totalt...Å lite mer ska det väl bli?:-)

Har lagt på meg 7,5 kg, hittil. Ca 7 kg mindre enn sist graviditet på samme tid, og lillebror er større, så eg er fornøyd eg. Gjekk ikkje ned i begynnelsen heller, så no håpar eg at eg ikkje plutselig spretter oppover i vekt på slutten!!

34+1 her og 11kg+, for min del kan det godt stoppe der,men prøver å ikke fokusere så mye på vekta, da blir jeg tullete.. hehe.. gikk opp 16kg med nr 2 og ned 18kg ca 14 dager etter fødsel.:p

Gikk ned 5-6 kg de første 3-4 månedene, og har lagt på meg de igjen pluss 1-2 kg til. Er bare magen som har blitt større. Men klærne fra før jeg ble gravid er ikke noe behagelig, det har dem ikke vært siden 4-5 måned. Så har investert i mammabukser, og går ellers i joggebukser når jeg er hjemme. Genserne fra før jeg ble gravid er trange og ubehagelig,så har investert i noe nytt, og ellers er tunikaer og store joggegensere helt herlig. Jordmoren klager på at jeg ikke legger på meg stort,enda jeg spiser da normalt nå, men blir litt fortere mett enn før jeg ble gravid. Men jordmoren på sykehuset sier at vesla følger sin kurve.Jeg er nå 31+4

Back
Topp