Vektøkning

Princess88

Glad i forumet
Hvor mye har dere gått opp (evetuelt ned) til nå?
Jeg er 32 uker og er oppe i minst 12- 13 kg allerede! Lurer på åssen dette skal ende! hehe..

Jeg er 32+5 og har gått ned 0,5 kg. Jeg gikk ned 6 kg i starten og har gått opp 5,5 av disse. Vil tro det baller på seg litt nå mot slutten. Jeg hadde altså rikelig å tære på, ingen skumle tendenser her i gården =)

Gikk ned 4-5, som nå er kommet på igjen. Uke 30 i dag, så lurer på hvor mange kilo som kommer til slutt.. Ligger bedre an denne gang enn de to andre, selv om jeg da bare har lagt på meg ca 7-8 kg

Herregud, her er det 18kg opp til nå.. Veide 62kg i utgangspunktet, å var visst tynn som ei "flis", for det synes visst ikke.. Største bullshiten jeg har hørt! 18kg SYNES!!

Har gått opp 10-12 kg tenker jeg. Har ikke veid meg på 2 uker nå.

Æ e 33+6 å har gått opp 4 kg :)

Herregud, her er det 18kg opp til nå.. Veide 62kg i utgangspunktet, å var visst tynn som ei "flis", for det synes visst ikke.. Største bullshiten jeg har hørt! 18kg SYNES!!

Hahaha =) Ja, jeg er enig med deg, men det er fint at folk er hensynsfulle da! Her får jeg stadig høre hvor svær jeg har blitt, selv om jeg ikke har gått opp ett eneste kilo enda..!

Gått opp 10 kg i uke 32. Er fornøyd med det :)

Er i uke 33, og har gått opp ca. 9 kg :) Akkurat som sist gang. Er kun magen jeg har, så kundene i butikken jeg jobber i, blir overraska når jeg har tatt av meg fleecejakka mi :P "Wow! DEN magen jo!" :D Hihi :D

34 uker og + 6kg. Er veldig fornøyd med det for tror det meste er på magen. Var ei skikkelig blubbe sist svangerskap så ser ut til at jeg går klar denne gangen

Veide akkurat 10 kg mer når jeg bekka 33 uker.

Her ble det først 3-4 ned , så opp igjen og så ned 2 kg og nå er jeg vel på ca null ...
Lenge leve null matlyst og kvalme * NOT ! *
Er 30+5 i dag

Oi det var voldsomt! Samme "utgangspunkt" her. Men har sikkert gått opp mer enn deg :P Tørr bare ikke å se....

er i uke 30+4 og har gått opp 8kg! 3kg den siste mnd.

10 + her... Føler meg egentlig ikke så mye større sånn bortsett fra magen, hofte og rumpe men :/ Buksene fra før graviditeten passer fortsatt, litt strammere men. Syns det kan stoppe nå:P

Back
Topp