Vektøkning

Idaamor

Blir kjent med forumet
Hvor mye har dere lagt på dere så langt? Var livredd for å legge på meg veldig mye under graviditeten, men har så langt kun gått opp 4 kilo (er 23 uker på vei).

Jeg er også 23 uker på vei og har når jeg sjekka sist i begynnelsen av sept, gått opp 2 kg. Begynte å bli bekymra jeg, men lille i magen vokser helt etter planen, så da får man være fornøyd med det:)

Pr i dag , så tror jeg at vekta ikke har riket seg en millimeter siden startvekt , bare ned og så opp igjen det som jeg har mistet ... Finner ut på torsdag da jeg skal til JM igjen ....

Kunde inte helt tro mina ögon när vekten hos jordmor visade +8 kg.
Jag använder fortsatt mina vanliga byxor, fast med strikk i knapphullet.
Tror jag är ganska så heldig, då det bara är magen och brösten som växt...:-)
Oavsett om jag hade lagt på mig mer, så är det välkommet - är det någon gång i livet vi ska slappna av i förhållande till vikt, så är det nu.
Med det sagt så spiser jag sunt, tränar och har det bra, å då vet jag att vår lille har de bästa förutsättningar.

Æ e 25 uka å har lagt på mæ 2 kg så langt

3-4 kg tror jeg, er 23 uker

21 uker og er fortsatt 2 kg i minus! Magen og puppene vokser, men resten av kroppen min krymper! :p Vet heldigvis at lillegutt vokser som han skal!:) 

23 uker og straks 5 kg. Men jeg klager ikke siden jeg vet det er innenfor normalen. Forrige gang hadde jeg allerede sprengt normalen for et helt svangerskap på denne tiden :P

Her er jeg kommet opp i startvekta og er i uke 25. Raste opp i vekt sist svangerskap så er fornøyd med vekta denne gangen. Er nok litt mer bevisst på kostholdet denne gangen men har vært lenger kvalm og har hatt lite matlyst hele veien også..

Jeg må le litt.. Sitter da her, i uke 25, med iallefall 11 kilo i +. Åååå, jeg visste jeg ikke skulle gå inn på denne tråden :P

Pluss 7kg her. Er 24 +6. Bruker fortsatt samme str i klær som før jeg ble gravid.

Har lagt på meg ca 8 kg og det er første gangen vekta tipper over 50 kg i hele mitt liv.... Jag er ikke stor i utgangspunkt, uten syltynn.... Og har jobbet med vekten for å tippe 50 kg i mange år, så jag er bare overlykkelig... Og mine vanlige klær kan jag bare glemme for magen er godt over normalen...

Milde moses! Her er det minst 9 kg i uke 22! Noen som vil bytte?! Det er stort sett stor mage og pupper, men kjenner at rumpa disser mer enn ønskelig og har fått noen lite kledelige "puter" på albuene! Herlig. Spiser ikke mer enn vanlig heller:( Æsj hvordan skal dette gå?

tonjeponje91 skrev:
Jeg må le litt.. Sitter da her, i uke 25, med iallefall 11 kilo i +. Åååå, jeg visste jeg ikke skulle gå inn på denne tråden :P

Hehe.. Akkurat det samme her :p off, men hva skal en gjøre? Kan jo ikke akkurat slanke meg, så får vel bare holde ut å håpe kroppen er like snill med meg etterpå som sist ;)

Huff jeg er i uke 23 og har allerede lagt på meg 10 (!!) kg!
Var ganske liten fra før av, men alikevel, føler meg jo kjempestor! Hehe :)

Har gått opp 6-7kg, stresser ikke så mye med det gitt, er tynn, nesten undervektige til vanlig og trenger noen kilo til amming etter fødselen. Blir radmager når jeg ammer og de to forrige gangene forsvant 10 kg bare ved fødselen.

Jeg har gått ned 4-5 kg siden april, grunnet veldig dårlig matlyst og kvalme. Matlysten har endelig kommet tilbake til slik ca. der den var før jeg ble gravid. Men sliter  fortsatt innimellom med litt kvalme og dårlig matlyst. Fikk høre det her om dagen, at jeg kunne nå ikke være gravid i 5. måned, og være så slank. Magen min er flat om morgenen og stor om kvelden. Flere som har det slik?

Jeg har gått opp 3 kg, og så ned 1 kg igjen den siste måneden.

tonjeponje91 skrev:

He he he, samme her! +10kg og 25veker!! :D :D :D
Uff a meg...! :D

Back
Topp