Vektøkning

Eldorado

Forumet er livet
Er det noen som har lagt på seg allerede?
Jeg har gått litt ned, men holder meg på samme vekt ennå. Veit det ikke er vanelig å gå opp noe særlig ennå, og anbefalt vektøkning til uke 12 er bare 2 kg.

Jeg gikk opp 32 kg forrige svangerskap, og gikk ned igjen ca 40 kg. Denne gangen skal jeg ikke opp så mye.. har satt meg max grense på 20 kilo nå. Men det spørs om jeg klarer det da. Har ingen lyster og sånt ennå, og det kom tidlig sist :)
 
Har heldigvis ikke lagt på meg noe enda. La på meg 16 kg sist, og håper på ca 10-15 denne gang!!
 
For svaret sin skyld :)
 
Har lagt på meg èn kg. Har bedre matlyst denne gangen enn sist, men det meste kommer jo opp igjen...
Veier uansett 10 kg mindre nå enn forrige gang jeg ble gravid, så om jeg legger på meg litt mer enn sist (11-12 kg) så er det ingen krise :)
 
La på meg 8kg sist, og håper det blir noe sånt denne gangen å.
 
Har lagt på meg 1kg enn så lenge.. Tar alle kg som komemr til meg ;)
 
Jeg har tatt av meg 2kg, men kan ikke si det synes.. Ser ut som jeg er tyngre enn før jeg startet ;)
Jeg er stor nok fra før, så håper på å bytte ut fett med baby, men kjenner jeg megselv rett, så blir ikke det å skje emoticon
 
Har ikke lagt på meg noe enda,og håper det ikke blir mer enn 20 kg maks
La på meg 30 kilo sist,så denne gange skal det ikke skje.
Har begynt å gå tur hver dag,så neinei her bli det ikke mange kiloen,hehe
 
Har ikke gått opp noe enda, men har ingen matlyst om dagen. Blir spennede å se om jeg blir like plaget med kvalme denne gangen som sist. Forje gang gikk jeg ned 10kg når jeg gikk gravid. og 15 etter fødsel men har klart å legge på meg alt igjen.
 
Jeg gikk opp 13 kg sist, men ingenting første trimester. Har ikke endret vekten noe til nå, så blir spennende å se hva det ender på denne gangen:)
 
Jeg har ikke lagt på meg så langt, men det kommer sikkert til og bli noen kilo denne gangen også, hvertfall når jeg har sluttet å røyke også. . Håper på og holde meg irundt 15 kilo.

1 svangerskapet la jeg på meg 22 kilo, men sluttet og røyke da også..

Men det går som det går :)
 
Mazter skrev:
Pucca skrev:
Jeg leder tydeligvis med mine to plusskilo. Hurra, håper jeg vinneremoticon


Beklager, du må nok klare deg med en god andreplass! Du gikk visst glipp av at jeg har gått opp 3 kg :p

Oi, ja den gikk jeg glipp av. Men jeg sitter her med godteposen, så jeg tar deg snart igjen;p

 

springer på vekten å sjekker:P

1 kg OPP...

gikk opp 20 kg sist, så håper inderlig ikke det skjer denne gangen!

 
Har gått opp to kg, tror det er pga småspising. :-/
 
jeg gikk opp 11-12 kilo i forrige svangerskap, men alt forsvant etter bare et par uker etter fødselen. Så gikk jeg faktisk opp tre kilo når jeg sluttet å amme. De har satt seg fast...

I forrige svangerskap gikk jeg ned tre kilo det første månedene, og forløpig har jeg gått ned en kilo i dette svangerskapet. Har et merkelig forhold til mat...
 
Pucca skrev:
Jeg leder tydeligvis med mine to plusskilo. Hurra, håper jeg vinneremoticon



emoticon 
 
Back
Topp