Vektøkning...

Dorothy_1

Gift med forumet
Hvor mye har dere gått opp i vekt til nå? Jeg har gått opp ca 5,5 Kilo, Men sluttet jo og røyke med en gang etter positiv test, Så det har vel og litt og si[:D]

Jeg har lagt på meg 2,5 - 3 kg [:)]

Vet ikke helt hvor mye jeg har lagt på meg, for her gikk badevekta i gulvet og tusen små glassbiter overalt. Sånn er det med en liten ramp i huset.[8D]
Men skal til jordmor i dag så da får jeg vite det.[:)]

jeg har lagt på meg 6 kg... [&o] jaja.... går av etterpå.... shit au.... [:)] jeg var livredd for denne vekten for en stund siden, men nå er jeg blitt litt mer sånn... jaja.... hallo,jeg er så heldig å vere gravid, er ikke alle som får vere like heldig som meg... så da skal jeg heller takle noen kg ekstra... [:)][:D]

jeg har gått NED 10 kilo til nå.....!!!!! håper vekta snur snart! 16 uker nå....

Ca 2,5-3 kg til nå.

En av de tingene jeg hater ved å gå gravid er det å legge på meg. Jeg vet jo at det er meningen at vi skal det, men likevel - å se vektnålen gå oppover strider bare mot alt...

Men samtidig så vet jeg jo at jeg kommer til å gå de raskt av meg så snart babyen er ute. Etter snuppa så endte jeg tross alt opp på 2-3 kg under det jeg var når jeg i utgangspunktet ble gravid med henne. Så jeg prøver å si til meg at jeg skal slappe av, men det er ikke alltid så lett... [&:]

Ned 1,5.

Ikke så ille som jenta til mamma, men med mitt utgangspunkt hadde det vært ILLE! Da tror jeg jeg måtte blitt innlagt og tvangsforet/intravenøst...

Jeg veide 51 når jeg ble gravid, og har med denne vektnedgangen for første gang i voksen alder registrert vekt under 50 kg.
Jeg spiser, kaster ikke opp, men spiser små porsjoner da. Forsøker å spise ofte siden jeg ikke orker så mye.
Satser på å karre meg lit oppover før jeg skal til jm om en måned, ellers blir det vel rabalder...

Har ikke gått opp noe enda (gikk nok ned et par kg i starten), men sånn var det sist gang også og endte med +20 kg dagen jeg reiste inn på sykehuset. Mye av det var baby og vann, men veier 8 kg mer nå enn ved starten av forrige graviditet.. Hadde håpet å gå ned alt + endel til før nestemann, men neida.. [8D]

Frem til 12 uker hadde jeg gått opp 2 kg...Så var det ferie i 12 dager, da hadde jeg gått ned 0.8 kg...På 10 dager har jeg gått opp 3 kg...

Så ca 4-5 kg til sammen da...

Jeg har gått ned 3 kg. Men jobber hardt for det også, har ikke råd til å gå opp noe særlig, jeg har nok å dra på fra før. Går på GR-kurs for gravide og ammende og får oppfølging der, så håper på å begrense vektoppgangen mest mulig. Gikk opp 14 kilo i forrige svangerskap, og halvparten av dem satt igjen fremdeles da jeg ble gravid igjen nå...[:'(]

Jeg også sluttet å røyke da jeg fant ut jeg var gravid.... men jeg har tatt av 4 kilo......
Men pilen snur vell når matlysten kommer......om den kommer......
Er litt lei nå av å bare spise rundstykker med skinke..........men når ikke noe annet funker så blir det slik...

Har gått opp ca. 1 kilo, men er egentlig mer på normalvekt med tanke på at jeg ikke har trent noe særlig etter jeg ble gravid. Har blitt helt slappfisk i kroppen [:(]

Sliter med dårlig matlyst og får stort sett bare i meg "feil" mat (mat med masse karbohydrater og lite proteiner).

3 kg....... men tror en delo av det kommer av feriematen min, bestående av my salt potetgull og sjokolade[8|]

Gikk ned et par kg i begynnelsen, nå ligger jeg omtrent på stedet hvil heldigvis. Er samme vekt som da jeg oppdaga jeg var gravid. Jeg har ikke lyst å legge på meg mer enn nødvendig...og derfor trener jeg også for å holde meg i form [:)]

Æ hadde gått ned 3,1kg fra positiv test te forje mandag, oxo gikk æ opp 0,6kg så nu e d bare ned 2,5kg te sammen.
Ska prøve så godt æ kan å ikke legge på mi egenvekt (den lille kan vækse) under svangerskape da æ e svær nok fra før, å æ har nødi løst te å legge på mæ de 16kg æ hadde tatt av mæ før æ fant ut æ va gravid[&:]
Men skjer d så skjer d, ska nu ikke sulte mæ bare før å holde vækta i så fall.

gått opp 2 kg[:)]

Back
Topp