Vektøkning rundt termin

Nilen

Gift med forumet
Aprilbarna`15
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
Jeg er 6 dager over termin og de siste to ukene så har jeg gått opp veldig mye i vekt. Har gått opp 1,5 kg på 1 uke :o
Har ikke noe særlig vann! Ikke forandret kostholdet..

Blir det en kjempe baby dette her?

Oi! Jeg sto stille de 3 siste ukene jeg... men kan jo være vann selv om du ikke ser hevelsene..

Oi! Jeg sto stille de 3 siste ukene jeg... men kan jo være vann selv om du ikke ser hevelsene..
Ja kanskje.. Skal si fra på kontroll I dag. Symfysemålet mitt har heller ikke flatet ut hittil, bare steget så blir interessant og høre hvor stor hun ser ut til og være :p

Ja kanskje.. Skal si fra på kontroll I dag. Symfysemålet mitt har heller ikke flatet ut hittil, bare steget så blir interessant og høre hvor stor hun ser ut til og være :p
Spennende ja!

Babyen legger ikke på seg 1 ,5 kg på en uke :p det er vel rundt 200-250 g i uka de legger på seg. Tipper det er vann jeg...

Har svettet en del og jeg trodde ikke jeg hadde så mye vann i kroppen.. Men tydeligvis så hadde jeg det! Så da renner det jo bare av etter fødsel :)

Jeg la på meg en del den siste uken, trodde ikke det var vann, men det ser jeg nå at det var;)

Babyen legger ikke på seg 1 ,5 kg på en uke :p det er vel rundt 200-250 g i uka de legger på seg. Tipper det er vann jeg...

Har svettet en del og jeg trodde ikke jeg hadde så mye vann i kroppen.. Men tydeligvis så hadde jeg det! Så da renner det jo bare av etter fødsel :)
Hehe nei. Men har hørt at de ikke vokser så mye på slutten,og fikk stor baby sist. Så er det jeg tenker på :p

Ingen tegn til at noe skjer her dessverre:( De murringene og verkinger jeg hadde i helga er nesten borte, og kynnerne er ikke vondere enn vanlig. Litt bedre humør da:D Heldigvis!! Enn der?
Kjedelig :p Men bra med humør! Da føles ikke dagene så lange :D

Ingen tegn til at noe skjer her dessverre:( De murringene og verkinger jeg hadde i helga er nesten borte, og kynnerne er ikke vondere enn vanlig. Litt bedre humør da:D Heldigvis!! Enn der?
Samme gamle vondtene her :p føler at jeg har "små-fødet" i 4 uker snart! Overtidskontroll etterpå! Ser frem til det :)

Jeg har også lagt på meg ca 2 kg de siste to ukene. Men i mitt tilfelle er det nok vann, har begynt å få sokkemerker på bena.. (Har ikke hatt vann i kroppen under graviditeten før nå). Jordmor mente iallefall at det var vann.. Merker magen også har vokst de siste to ukene.. min gutt er estimert til å bli ca 4 kg :)

Back
Topp