Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja kanskje.. Skal si fra på kontroll I dag. Symfysemålet mitt har heller ikke flatet ut hittil, bare steget så blir interessant og høre hvor stor hun ser ut til og væreOi! Jeg sto stille de 3 siste ukene jeg... men kan jo være vann selv om du ikke ser hevelsene..
Spennende ja!Ja kanskje.. Skal si fra på kontroll I dag. Symfysemålet mitt har heller ikke flatet ut hittil, bare steget så blir interessant og høre hvor stor hun ser ut til og være
Hehe nei. Men har hørt at de ikke vokser så mye på slutten,og fikk stor baby sist. Så er det jeg tenker påBabyen legger ikke på seg 1 ,5 kg på en uke det er vel rundt 200-250 g i uka de legger på seg. Tipper det er vann jeg...
Har svettet en del og jeg trodde ikke jeg hadde så mye vann i kroppen.. Men tydeligvis så hadde jeg det! Så da renner det jo bare av etter fødsel
Da er det nok tilfelleJeg la på meg en del den siste uken, trodde ikke det var vann, men det ser jeg nå at det var
Godt det ikke er så lenge igjen Hvordan går det forresten?Jeg har også gått opp endel den siste uka, men her er det nok vann. Har jo blitt klumpfot
Jeg er 6 dager over termin og de siste to ukene så har jeg gått opp veldig mye i vekt. Har gått opp 1,5 kg på 1 uke
Har ikke noe særlig vann! Ikke forandret kostholdet..
Blir det en kjempe baby dette her?
Ingen tegn til at noe skjer her dessverre De murringene og verkinger jeg hadde i helga er nesten borte, og kynnerne er ikke vondere enn vanlig. Litt bedre humør da Heldigvis!! Enn der?Godt det ikke er så lenge igjen Hvordan går det forresten?
Kjedelig Men bra med humør! Da føles ikke dagene så langeIngen tegn til at noe skjer her dessverre De murringene og verkinger jeg hadde i helga er nesten borte, og kynnerne er ikke vondere enn vanlig. Litt bedre humør da Heldigvis!! Enn der?
Samme gamle vondtene her føler at jeg har "små-fødet" i 4 uker snart! Overtidskontroll etterpå! Ser frem til detIngen tegn til at noe skjer her dessverre De murringene og verkinger jeg hadde i helga er nesten borte, og kynnerne er ikke vondere enn vanlig. Litt bedre humør da Heldigvis!! Enn der?
Ser du noe vann da?Akkurat det samme skjer her!
Det blir nok bra det Lykke til! Her har jeg fått kontroll neste torsdag, så håper virkelig jeg slipper denSamme gamle vondtene her føler at jeg har "små-fødet" i 4 uker snart! Overtidskontroll etterpå! Ser frem til det
Krysser fingrene for at du ikke trenger denDet blir nok bra det Lykke til! Her har jeg fått kontroll neste torsdag, så håper virkelig jeg slipper den
Ser du noe vann da?