Vektøkning og synlig mage :)

20+4 og veier nøyaktig det samme som da jeg ble gravid men det var i utgangspunktet 10 kg for mye så det gjør ingenting! Litt rart egentlig for jeg har aldri spist så mye godteri før tror jeg.

Er nå 17+5 og har gått opp 5 kg[emoji4]

21+5 og har gått opp 4.6 kg. Hadde noen kg for mye da jeg ble gravid, så helt greit at det ikke har blitt mer [emoji1]

Veide meg i dag (18+3) og ser ut til at jeg har gått opp et par kg. Nettopp vært på jobbreise, og hadde til en forandring ganske god tid, så da var det jo ingen som så at jeg kjøpte milkshake, burgere og masse deilige croissanter [emoji28] tror nemlig jeg bare hadde gått opp 1 kg før jeg reiste på den jobbreisa...

22+2 og ned 5kg. Gikk ned veldig mye i begynnelsen men har ikke gått opp så mye av det enda. Passer meg veldig fint da jeg har mer enn nok fra før :)

19+1 og 2 kg opp:). Klarer fremdeles å holde inn magen så den nesten ikke syntes, haha....

20+6 i dag, og 15 (!!) kg opp! :arghh: Ligger an til nok et 30+kg svangerskap ... :banghead:

Det er vel kanskje litt personavhengig denne vektoppgangen? Gikk det greit å komme seg ned igjen sist?

Det er vel kanskje litt personavhengig denne vektoppgangen? Gikk det greit å komme seg ned igjen sist?

Ja, jeg går heldigvis fort ned igjen. I alle fall gjorde jeg det etter de tre andre svangerskapene :-) (gikk opp 17 kg, 25 og 35 .. ) Men jo tyngre jeg blir, dess verre er det for det vonde bekkenet.

20+0- har gått opp 1 kg.. venter tvillinger! fikk sjokk når jeg nå etter 2 mnd gikk på vekta og hadde gått opp 1 gram[emoji85] men det kommer vell tenker jeg. Magen er stor ja, den syntes for å si det sånn[emoji7][emoji23]

Ja, jeg går heldigvis fort ned igjen. I alle fall gjorde jeg det etter de tre andre svangerskapene :) (gikk opp 17 kg, 25 og 35 .. ) Men jo tyngre jeg blir, dess verre er det for det vonde bekkenet.
Huff, det skjønner jeg! Bekken er no herk.. ikke kommet for fullt her enda, men bruker ballen og bekkenbeltet mitt litt forebyggende og når jeg kjenner det. Gikk opp 13 kg sist, og håper ikke det blir så mye mer denne gangen..

Har vel gått opp noen kilo. En stund siden jeg har veid meg :-p begynner i tillegg å få ganske stor mage.

21+6 og har gått opp 4 kilo. Synelig mage også nå. Men så er dette mitt 5. Svangerskap også. Magen titter ofte frem raskt når man har gått gravid tidligerexsmile8

Halvveis og gått opp 5 kg. Magen er godt synlig, vil si ganske normal str til å være 5 mnd (tror jeg da, hehe) :rolleyes:

Nøyaktig 20+0 å 5 kg opp... magen er veldig synlig å vell så det :)

20+6 i dag, og 15 (!!) kg opp! :arghh: Ligger an til nok et 30+kg svangerskap ... :banghead:

Jeg er 23+3 og har gått opp 15 kg jeg og. Tror det er veldig individuelt. Startvekt var 57 kg og jeg var/ er i god fysisk form. Trener fortsatt styrke/kondisjon og har et sunt kosthold. Likevel har jeg lagt på meg kjapt og mye! :)

24+1 her, har gått opp 8,5 kg ca. Magen er ikke veldig stor, men synes jo - men det aller hyggeligste er når vesla beveger seg og ordner på :Heartred Mitt første barn, så føles veldig uvirkelig - men det går vel opp for meg snart :)

Back
Topp