Vektøkning i svangerskapet!

Før: 51kg
Uke 22: 49kg

Var nede i 45kg under den verste svangerskapskvalmen, men er på god vei oppover på vekta nå :)
 
26+2 : vekt 72 kg! Gått opp ca 6 kilo fra det jeg veide før, håper det stopper opp litt snart, synes kiloene kommer veldig fort :p
 
Før svangerskapet: 66 kg
Nå i uke 23: 67 kg.

Gikk ned noen kilo i begynnelsen, var nede på 64 kg i uke 19 ca.
 
- 8 kilo enn fra før jeg var gravid!! :D men no har jeg svangerskapsdiabetes og pleeeenty å ta av..så er ikke mening jeg skal ligge på meg ;)
 
Gikk ned da jeg var dårlig, nå har jeg henta igjen det og bør passe meg litt da her er mer enn nok fra før! ;)
 
Før svangerskapet 82kg.
Nå i uke 30 - 89kg.


Beklager jeg trodde at jeg var på juni 2013:) Litt svimmel på morgenkvisten;)
 
Mangler fortsatt 1,5 kg i forhold til det jeg veide på første legekontrollen:) altså har nok å ta av, så er veldig glad for at jeg ikke har gått opp noe ennå!
 
Nå er jeg i uke 26 og veier 70kg. Så opp 8kg siden start :confused:
 
I uke 21 var eg 70,7 kg - altså opp 6 kilo ..

Nå i uke 25 var eg 68,8 kilo - så altså ned 2 kilo på tre uker ...
 
Hmmm....ser at jeg ikke har skrevet her (kanskje fordi jeg så at flesteparten hadde gått ned eller kun steget et par kg...)
Vel, ingen sjekker vekta mi når jeg er på kontroll. Ikke har jeg vekt hjemme heller...
Men på treningsstudioet har de en vekt.

Så i månedsskiftet september/oktober (før graviditeten), veide jeg 68 kg.
Idag veide jeg meg igjen på trening; 78 kg...og er straks 25 uker

Så jeg har gått opp 10 kg...

MEN føler meg bra til tross. Ikke vet jeg hvor kg har havna, for på magebildene mine som jeg har tatt innimellom, så ser selve kroppen min slankere ut enn før graviditeten...
 
Jeg har gått opp 5kg nå siden kvalmen slapp taket.. *skrekk* Jeg er typ mer enn stor nok fra før :eek:
 
Hmmm....ser at jeg ikke har skrevet her (kanskje fordi jeg så at flesteparten hadde gått ned eller kun steget et par kg...)
Vel, ingen sjekker vekta mi når jeg er på kontroll. Ikke har jeg vekt hjemme heller...
Men på treningsstudioet har de en vekt.

Så i månedsskiftet september/oktober (før graviditeten), veide jeg 68 kg.
Idag veide jeg meg igjen på trening; 78 kg...og er straks 25 uker

Så jeg har gått opp 10 kg...

MEN føler meg bra til tross. Ikke vet jeg hvor kg har havna, for på magebildene mine som jeg har tatt innimellom, så ser selve kroppen min slankere ut enn før graviditeten...
Jeg er ikke så langt unna samme plussvekten som du har. Her er 8+ nå. Så du er ikke helt alene ;)
Min kjære sa senest på fredag at jeg var begynt å bli litt brei over baken :p
 
Hmmm....ser at jeg ikke har skrevet her (kanskje fordi jeg så at flesteparten hadde gått ned eller kun steget et par kg...)
Vel, ingen sjekker vekta mi når jeg er på kontroll. Ikke har jeg vekt hjemme heller...
Men på treningsstudioet har de en vekt.

Så i månedsskiftet september/oktober (før graviditeten), veide jeg 68 kg.
Idag veide jeg meg igjen på trening; 78 kg...og er straks 25 uker

Så jeg har gått opp 10 kg...

MEN føler meg bra til tross. Ikke vet jeg hvor kg har havna, for på magebildene mine som jeg har tatt innimellom, så ser selve kroppen min slankere ut enn før graviditeten...
Samme her..:) har faktisk gått opp 2 kg mer enn deg også! Begynner å holde nå syns jeg:p Hehe:)
 
Oioi, vekta stiger og stiger! Uke 31 i morgen og vekta er 77,7... 10-11 kg opp fra det jeg veide før jeg ble gravid :eek:
 
Skjønner ikke hva alle klager på? 58 kg før graviditet her. Nå er jeg i uke 27, og har gått opp 16 kg... :laughing002
 
Hadde lagt på meg hele 9 kilo visst, er nå i uke 29.
 
Har unngått min "gode venn" badevekten en stund nå. Men får hoppe på den når uke 30 er nådd :bootyshake
 
Min oversikt:
  • Uke 14: +0,3
  • Uke 20: +2,5
  • Uke 25: +4,3
  • Uke 27: +6,3
  • Uke 29: +7,0
Ligger halvannet kg under i forhold til samme uke sist jeg var gravid, da endte jeg opp med +14,9 for å være nøyaktig :)
 
Back
Topp