Vektøkning 3 trinester

Til nå (32+6) har jeg lagt på meg 11,4 kg:happy: Både jeg og sambo syntes det ikke er synlig andre plasser enn magen og puppene:)

31+5 har til nå gått opp 21 kg :playful: synes på rompe/lår mage og pupper . Har sikkert gått opp mer nå :hilarious: Tenker ikke noe på vekten tenker det er helt ok mye forsvinner etter fødsel.

I mine to forrige svangerskap gikk jeg opp godt over 20kg på hver av de, og alt var borte innen 5-6mnd. Denne gangen er litt annerledes, da jeg er i uke 34 og kun har lagt på meg 6kg. Jeg har ikke gjort så mye annerledes Denne gangen, spiser normalt og beveger meg lite(bekkenløsning). Kanskje det kommer en del de siste ukene? Uansett så tenker jeg at alle svangerskap er forskjellige, og alle måter å være gravid på er riktig=)

Gikk på vekta igjen i dag (30+2) som viste 13 kg opp :angelic: Ser ut fra kurven min at økningen har vært veldig jevn frem til nå, men at det nå har blitt et lite hopp. Gir forsåvidt mening da jeg merker at jeg har mye mer vann i kroppen enn før. Plutselig pølsefingre og hovne bein… I tillegg legger jo lillefrøkna mye på seg i akkurat disse ukene også. Men skal nok få gått av meg mye med fine vårturer med barnevogna etter fødselen :knegg:

Back
Topp