Vekstkontroller

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Noen som skal/går på det med babien??
Eg har fått time 21 mai,men lurer på om eg skal ringe og høre om eg kan få uka før da vi skal reise til oslo 24mai. Blir så jysla mye reising frem og tilbake

Jeg skal det den 22 mai lurer jeg på om det var. Ikke noe spesiell grunn egentlig, bare pga at jeg var jevnt hos gynokolog med ultralyd i begynnelsen, og han ville følge opp hele veien. Betryggende og bra!

Nei, det slapp jeg! :-)
Legen trodde jo en tid at jeg måtte det, men babyen vokser i sin egen kurve, så alt er bare bra.
Forstår at det kan bli litt mye reising så tett oppi hverandre for deg. Du kan jo ringe og høre med de?
Regner med at det går fint å bytte time når du ringer i såpass god tid! :-)
Er det langt å reise for deg?

Der var det fullt gitt :oops: Så da får vi ha den tiden vi har. Ca 1 tims tid,med båt og bil. ikkje allverdens langt alltså... Men hadde vert kjekt å komme før heller,lenge å vente...

Jeg skal følges opp med vekst kontroller på føden. Siste gutten var stor og laget problemer for mor, så de tar vist ingen sjanser.

Men husker fra første mann at han ble målt til å være stor og langt over gjennomsnittet, og det bare få dager før han kom. Han var 3500 og 50 cm- absolutt ikke større enn vanlig!

Jeg skal følges opp med vekst kontroller på føden. Siste gutten var stor og laget problemer for mor, så de tar vist ingen sjanser.

Men husker fra første mann at han ble målt til å være stor og langt over gjennomsnittet, og det bare få dager før han kom. Han var 3500 og 50 cm- absolutt ikke større enn vanlig!

jepp ! skal 23 mai :) han lå litt godt over gjennomsnittet , så de ville måle han med en siste "vanlig" UL i uke 32
jeg var 4500kg selv når jeg ble født og Sambo var 4300 kg ..så blir ikke overrasket om det kommer en 4kg+ PLUGG! :)
+ siste sjekk av lille sitt nyrebekken ..

jepp ! skal 23 mai :) han lå litt godt over gjennomsnittet , så de ville måle han med en siste "vanlig" UL i uke 32
jeg var 4500kg selv når jeg ble født og Sambo var 4300 kg ..så blir ikke overrasket om det kommer en 4kg+ PLUGG! :)
+ siste sjekk av lille sitt nyrebekken ..
He He
Jeg har en gutt på 3500 som fysisk er veldig lik Pappan som var 3000. Vår andre gutt var 4500 og han er veldig lik meg i fysikken og jeg var 4400... Rart dette her.. Veldig spent på denne frøkna!

He He
Jeg har en gutt på 3500 som fysisk er veldig lik Pappan som var 3000. Vår andre gutt var 4500 og han er veldig lik meg i fysikken og jeg var 4400... Rart dette her.. Veldig spent på denne frøkna!
ja Genetikken har vel litt/mye å si :) men håper ikke så mye større enn det ... pappa var over 5kg når han var født ....yikes! men UL - mannen sa at jeg hadde fine hofter ,så det skulle no gå så bra! (lett for han å si) hihihihi

He He lett for ham ja!

Ja jeg skal på det den 3 mai pga at jeg har lavt stoffskifte,men di sier att bebin er helt normal.er bare for å dobbeltsjekke:)

Ja jeg skal på det den 3 mai pga at jeg har lavt stoffskifte,men di sier att bebin er helt normal.er bare for å dobbeltsjekke:)

Samme som meg...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Jeg skal i uke 32 pga. at forrige svangerskap endte med ks pga. underernæring - håper jenta har næringsvett! :)

Back
Topp