vekstkontroll

Lore

Betatt av forumet
Var på vekst kontroll i dag hos legen.Hun mente at i dag baby er på 3910 g. Fikk litt angst egentli siden den kan komme med ansikte opp !Legen kjekket også åpning og det er 5 cm.Da sa hun at jeg har så stor åpning og så stor baby at hun er fristet ta vannet ,men at hun må dnake først med overlege!Men så klart han sa nei! Enneste hva hun kunne gjøre det er strippet meg !Håper det skal hjelpe !Føler at ble litt skuffet på overlegen!

Er ikke fødselen igang når du har 5 cm åpning da? Masse lykke til :-)

Oj! Masse lykke til! Får håpe strippinga hjalp og at du får rier snart:) Kanskje det blir 24.05 baby på deg:)

Jeg har rier vanlig i noen timer men da stopper de! Nå kjenner at det trekker seg livmor vet ikke om det er rier eller bare sammetrekningene pga.stripping! Hadde vart gøy med 24.05.baby siden har bursdagen selv i dag!Hadde hat beste bursdags gave i verden! :)

Jeg har rier vanlig i noen timer men da stopper de! Nå kjenner at det trekker seg livmor vet ikke om det er rier eller bare sammetrekningene pga.stripping! Hadde vart gøy med 24.05.baby siden har bursdagen selv i dag!Hadde hat beste bursdags gave i verden! :)
Har du bursdag idag? Gratulerer med dagen isåfall! :D

Gratulerer med dagen :D Håper strippingen setter fart på ting, slik at du snart har babyen din :)

Gratulerer med dagen :) håper strippingen setter fart på sakene :)

Gratulerer med dagen :D håper det setter i gang ordentlig snart så du slipper å gå lenge sånn!

Gratulerer med dagen:) Håper det skjer noe snart:)

Rart at de bare lar deg gå rundt med 5 cm åpning! Er ikke det aktiv fødsel a? :o

Gratulera med dagen :) og lykke til :)!

Oi! 5 cm, trodde alt over 4 cm var aktiv fødsel :o Gratulerer med dagen!! Håper det blir baby på deg i dag da!! :)

Back
Topp