Vekstkontroll

roni

Betatt av forumet
I morgen er d min tur til å skulle på vekstkontroll.både gleder meg og gruer meg:)siden d på 3D ultralyden ble sagt at gutten vår kom til å veie 4,1 kg hvis jeg gikk til termin er jeg spent på hva som blir sagt i morgen.da jeg er ei lita dame ville jordmor at jeg skulle på kontroll for hun tror ikke at bekkenet mitt tåler vanlig fødsel hvis gutten er så stor.:) la tiden gå fort frem til i morgen:):)

Er såååå spent på hvordan det går!

Lykke til!

Lykke til :)

Masse lykke til i morgen :)

Bør du ikke få kontroll som måler bekkenet dersom de tror du ikke klarer å føde en "stor" baby?

Håper dere har en fin opplevelse nå i dag!

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Bør du ikke få kontroll som måler bekkenet dersom de tror du ikke klarer å føde en "stor" baby?
Måler de bekkenet lengre? Hørte rykter om at de ikke gjør det, men mulig jeg tar feil..

Kontrollen gikk bra:)på 3d ble d jo sagt en fødselsvekt på 4,1 kg men i går ble han estimert til å veie rundt 3,4-3,5 kg hvis jeg gikk til termin:):)dermed håper jeg på vaginal fødsel:):)
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Kontrollen gikk bra:)på 3d ble d jo sagt en fødselsvekt på 4,1 kg men i går ble han estimert til å veie rundt 3,4-3,5 kg hvis jeg gikk til termin:):)dermed håper jeg på vaginal fødsel:):)
Så bra da:)

Så bra! :)
Hvilken uke tok du 3D?
Estimering av fødselsvekt er visst mest korrekt fra uke 32. :)
Fint at du får føde da! :)

Tok 3d i uke 29:)og nå er jeg i uke 34:)
Ja er veldig glad for å få føde,vil helst d:)

Back
Topp