vekstkontroll

solstråle08

Glad i forumet
Noen som skal på dette? Jormor skal henvise meg neste gang jeg skal til henne. thea kom jo 3 uker før tiden 3060g og 34 rundt hodet, men fødsel ble komplisert. så nå skal jeg inn å måle lille gutt med tanke på om jeg kan føde eller det blir ks. Andre som har gjort dette?

Ble fødsel komplisert fordi bekkenet ditt er lite? Begge mine kom 3 uker før og var begge 33 cm rundt hodet og gutten var 3300 gram, jenta 2885 gram.

ja hun ble sittende fast ei god stund, og hjerterytmen sank. så hun måtte tas ut med vakum av to leger. håper denne også kommer før så jeg kan føde.

ORIGINAL: rosarose

Ble fødsel komplisert fordi bekkenet ditt er lite? Begge mine kom 3 uker før og var begge 33 cm rundt hodet og gutten var 3300 gram, jenta 2885 gram.

da får vel du gjerne tidlig igjen;)

Ja det er forventet, måtte stoppe fødselen med nr 2 i uke 32 meiner eg. Men 37 uker er heilt ok å få babyen da[:D] Skal dei sjekke at barnet ikkje blir for stort angående om du skal føde selv? Heldigvis så går stort sett nesten alltid fødsel nr 2 enklere en nr 1 siden bekkenet allerede har født et barn.

Back
Topp